poniedziałek, 31 sierpnia 2015

czerwona sukienka.

Czerwona sukienka jest dla mnie symbolem kobiecości. 
Uwielbiam kobiety w czerwieni, wg mnie zawsze wyglądają bardzo wdzięcznie.
Moja czerwona sukienka jest z motywem koronkowym i jest przed kolano. Była ze mną już na wielu okazjach  i za każdym razem się sprawdziła. Mam już ją sporo czasu i w ogóle mi się nie znudziła.
W momentach kiedy nie wiem co założyć na jakąś okazję, zawsze mnie ratuje.

Lubicie kolor czerwony? Jeśli tak, to jakie części garderoby najczęściej wybieracie w kolorze czerwonym? 










fot. Michał Szymański

sukienka - dorothy perkins / buty - mel by melissa / torebka - stradivarius

41 komentarzy:

  1. Ja boje sie czerwieni. Jest dla mnie chyba zbyt odważna?! Jednak czerwone usta uwielbiam i czasem maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! Piękna sukienka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balerinki są przeurocze, cała stylizacja jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tych melisek bardzo pasuję. Każda kobieta chyba lubi siebie w czerwieni. Ja sama mam w szafię ulubioną czerwoną sukienkę a żałuję ze jakiś czas temu nie kupiłam takiej obcisłej a wziełam szarą ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie kupię kolejną czerwoną sukienkę, jeśli tylko znajdę odpowiednią ;)

      Usuń
  5. Madziu, cóż mogę napisać - w czerwieni Ci do twarzy! <3 I masz rację, czerwień sprawdza się przy wielu okazjach i umiejętnie noszona dodaje szyku, to też ostatnio moje "koło ratunkowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w czerwieni, a sukienka rewelacyjna. Ja uwielbiam ten kolor, jest niesamowicie kobiecy. Na moim blogu zrobiłam kiedyś wpis o "Małej czerwonej":-), a jakiś czas temu uszyłam kolejną w tym kolorze. Sukienki to mój ulubiony element garderoby noszony w czerwieni:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ci pasuje czerwony:) sukienka świetnie komponuje się z butami:) Pozdrwaiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie, czerwien jest niesamowicie kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie, świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Adore your ballerinas!!
    http://sunmoonstyle.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się Twój blog, pokazujesz ciekawe stylizacje, noi dodatkowo ta sukieneczka, podobną można dostać od LOU

    http://mintoffashion.blogspot.com/ - blog o modzie, urodzie , zdrowym stylu życia. Dodatkowo pojawią się na nim stylizacje, ciekawe, kreatywne pomysły dotyczące mody oraz recenzje książek.

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka świetnie leży! Boskie buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień absolutnie TAK ! wyjątkowo kobiecy kolor .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że wpadłaś w odwiedziny ;) pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Kiedyś bardzo nie lubiłam czerwonego do tego stopnia, że nie miałam ani jednej rzeczy w tym kolorze. Potem zaprzyjaźniłam się z nim i teraz nienawidzę koloru zielonego :) Dziwny ze mnie człowiek! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w czerwonym nie czuję dobrze.... Taki paradoks- na kimś niesamowicie mi się podoba, a sama na sobie nie mogę zdzierżyć!;) Sukienka śliczna!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń