niedziela, 13 września 2015

autumn is coming...

Prawda, że pogoda za oknem robi się wspaniała? Mam nadzieję, że nie tylko ja uwielbiam zbliżającą się porę roku. Herbaty, świece, książki i koc już czekają na mnie. Jesień jest taka nastrojowa…
Buty, które dziś Wam prezentuje są moim nowym uwielbieniem. Kupiłam je w Tk Maxx, ten sklep kryje tyle skarbów, zawsze znajdę jakąś perełkę. Tym razem trafiło na buty. Firma Van Dal.
Zapoznajcie się z ofertą tej firmy, bo tworzą obuwie od 1936 roku, także wiedzą co robią. 
Buty są bardzo wygodne, zazwyczaj mam problem w pierwszych dniach noszenia nowego obuwia, zawsze gdzieś mnie obcierają. Z tymi było inaczej, także jestem z nich bardzo zadowolona.

A co u Was? Czy nadchodząca jesień jest dla Was równie radosna jak dla mnie?









fot. Michał Szymański

koszula - top secret / sweter - c&a / jeansy - h&m / buty - van dal / torebka - top secret

26 komentarzy:

  1. Takie cudne sweterki zawsze kojarzą mi się z jesienią,i dodatkowo ten piękny kolor butów. Burgund-kolor idealny na tę porę roku ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty są moim ulubionym zakupem ostatnio i nie mogę się z nimi rozstać ;)

      Usuń
  2. Cieszę się na nadchodzącą jesień jak nigdy:-), jestem zmęczona tegorocznymi upałami:-). Bardzo ładny sweter masz na sobie, w sam raz na jesień. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że nie było Ci łatwo, ale jak widzę już na świat przyszło Twoje maleństwo, także jesień będzie wyjątkowo piękna ;) buziaki

      Usuń
    2. Z pewnością taka będzie:-), buziaki.

      Usuń
  3. świetny sweterek ;)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweter! Właśnie jestem w poszukiwaniu takiego na chłodniejsze jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, widziałam ostatnio te buty w TKMaxx :) Mierzyłam też mokasyny z tej firmy, były piękne, ale koniec końców nie wiem, dlaczego ich nie wzięłam :)
    Herbaty, świece, książki i koc... na mnie też czekają, tylko wciąż czasu brak...
    A w ogóle świetnie wyglądasz :) I uwielbiam takie "kocoowijacze" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mokasyny też widziałam i miałam dylemat, mam nadzieję, że uda mi się jeszcze kupić buty tej firmy bo są super wygodne ;) Dziękuję za miłe słowa! Buziaki

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie długie kardigany, piękny, klasyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny zestaw. Buty świetne - genialny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W Tk Maxx nigdy nie byłam, bo zawsze mi nie po drodze! A szkoda, bo wiele osób mówi mi właśnie, że znajdują tam perełki! I nie tylko Ty uwielbiasz jesień - ja również! Za te kolory i możliwość chodzenia w swetrach - duuużych i grubych swetrach ;) Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale podoba mi się ;) Aby być na bieżąco lajkuję FB - do częstszego 'zobaczenia'! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sweter :) cały look idealny na wczesną jesień
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/170915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko! Ja chcę ten sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są jeszcze dwa inne kolory, także polecam bo jest baaaardzo ciepły ;)

      Usuń