poniedziałek, 21 września 2015

wczesna jesień.

Moi Drodzy jutro zaczyna się kalendarzowa jesień! Mam nadzieję, że będzie barwna i słoneczna, 
co pozwoli na długie spacery w tak przyjemnym klimacie.
Bardzo rzadko chodzę w butach na obcasie. Wiem, że sylwetka w wielu strojach zdecydowanie lepiej wyglądałaby wraz ze szpilkami, ale ciężko mnie do tego namówić. Obecnie w swojej szafie mam trzy pary butów na obcasie: czarne, nude i czerwone. Póki co są dla mnie wystarczające, aczkolwiek nie ukrywam, że podoba mi się zdecydowanie więcej butów w tym wydaniu, ale jestem jednak wierna butom na płaskiej podeszwie. Jeśli chodzi o moją koszulę i jej wzór, to lubię motyw panterki, ale staram się delikatnie podchodzić do tego tematu, aby całość nie wyszła tandetnie. Bluzka jest bardzo pożyteczna, gdyż sprawdziła się w wielu sytuacjach zarówno oficjalnych jak i luźnych spotkaniach.  
Kolor czarny wielbię od lat, także jest dopełnieniem stylizacji.

Co u Was dobrego?



fot. Michał Szymański

koszula - mohito / spodnie - h&m / torebka - mami :)

22 komentarze:

  1. Fajnie, prosto :-) Podoba mi się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekna koszula ! bardzo lubie panterkę ;) zapraszam do siebie i będę wdzieczna za klikniecie w ostatni post ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna koszula:) uwielbiam panterkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spodnie o takim kroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również bardzo lubię, marzą mi się jeszcze takie w kolorze czerwonym ;)

      Usuń
  5. Świetnie to zestawiłaś. Panterka jest faktycznie specyficznym printem i należy postępować z nim ostrożnie, ale u ciebie wyszło naprawdę fajnie i ze smakiem. Szpilki uwielbiam, nic tak jak one nie modeluje sylwetki. Noszę je obecnie rzadziej niż bym chciała:-), ale nie zmienia to faktu, że mogłabym je oglądać bez końca, kupować też:-). Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co jesień zapowiada się całkiem fajnie :)
    Jaka ładna koszula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby taka przyjemna pogoda utrzymała się jak najdłużej.. ;)

      Usuń
  7. Właśnie przypomniałaś nam, że już zaczęła się kalendarzowa jesień :). Przekonaj się do obcasów, bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, będę starła się sukcesywnie do tego przekonywać.. ;)

      Usuń
  8. W szpilkach trzeba dobrze się czuć- nie każdy lubi je nosić i nie każdy potrafi w nich niestety chodzić, jak widze niektóre laski, jak wleką te szpilki za sobą i się męczą- to aż żal mi się ich robi :P hehehe ale przecież najważniejsze, że dobrze wyglądają :P

    świetna bluzka !
    jestes doskonalym przykladem na to jak nosić panterkę, by nie wyglądać kiczowato i infantylnie :)
    Super !

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie.. chodzenie na obcasach nie jest dla każdego, bo niektóre kobiety niestety wyglądają żałośnie w takim obuwiu ;) bardzo dziękuję za miłe słowa, buziaki! ;)

      Usuń
  9. Mam taki sam stosunek do wysokich butów:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cute look^^

    New post ☆ CNDirect
    If you follow my blog, I follow your blog too, write about it~

    OdpowiedzUsuń