wtorek, 29 września 2015

niedzielny spacer.

Witajcie Moi Mili, dziś prezentuję Wam kilka ujęć z niedzielnego spaceru. 
Wreszcie można chodzić w kryjących rajstopach, spódniczka i balerinkach! Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam takie stroje. Plisowana spódniczka w kratę jest już ze mną od kilku sezonów i w ogóle mi się nie znudziłam, bardzo lubię do niej wracać. Zestawiłam ją z czarnym body i lakierowanymi balerinkami. Do tego parka i można ruszać na spacer.

Chciałabym zacząć tworzyć coś w stylu „my phone mix”, gdyż bardzo lubię oglądać takie posty u innych, mam nadzieję, że i u mnie będą mile widziane, gdyż dzięki temu będę mogła być z Wami częściej.

Jak Wam mija początek jesieni?






fot. Michał Szymański

body - gatta / spódniczka - f&f / parka - new look 

11 komentarzy:

  1. Madziu, chyba mamy podobne gusta. Ja też uwielbiam zestaw: czarne, kryjące rajstopy plus baleriny (oprócz szpilek:-)). Bardzo ładnie Ci w tej stylizacji, tak dziewczęco, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo no to super, bardzo lubię chodzi w takich zestawach są bardzo wygodne i przy tym dobrze wyglądają ;) miłego dnia ;)

      Usuń
  2. Plisy, krata i rock'n'roll są nie do przebicia ;)) go girl!

    zapraszam do nas: www.tinyteaspoon.com :*

    OdpowiedzUsuń