niedziela, 16 sierpnia 2015

koci szlak.

Buty, który dziś u mnie goszczą podejrzewam, że są znane już wszystkim. Szaleństwo na nie trwa już
od wielu sezonów. Do pewnego momentu przechodziłam obok nich obojętnie, okej lekki zachwyt wywoływały we mnie, ale nie na tyle, aby je zakupić. Aż pewnego dnia.. kompletując strój na wesele przyjaciółki, postanowiłam na poprawiny wykorzystać moją ukochaną, czerwoną sukienkę i pojawił się dylemat, jakie buty? Jako że, chciałam kolejny dzień świętowania spędzić w komfortowym obuwiu, zaczęłam poszukiwania od butów na delikatnym obcasie.. bądź balerinek. Przeglądając wiele stron natknęłam się na Mel by Melissa i doszłam do wniosku, że będą się bardzo fajnie komponowały z moją sukienką. Nigdy wcześniej nie miałam butów z takiego tworzywa, więc było wiele obaw, ale sprawdziły się. Są bardzo wygodne, dziewczęce i do tego pachnące gumą balonową! Czegóż można chcieć więcej? Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem kolejnej pary, ale póki co żaden inny model nie wywołał szybszego bicia serca.. ;)

Sobotnią wyprawę zakończyliśmy na Off Piotrkowska w Spółdzielni.
Zaglądacie na Off czy polecacie inne miejsca w Łodzi?

Lubicie Mel by Melissa? 

Ściskam,
Madzia!











fot. Michał Szymański

bluzka - h&m / spódnica - house / buty - mel by melissa (intershoe)

22 komentarze:

  1. Uwielbiam Melissy (zwłaszcza model Lady Dragon). Co do baletek polecam właśnie trochę tańszą linię Mel. Są o niebo wygodniejsze niż te w regularnej serii więc świetnie trafiłaś :)

    Pozdrawiam ciepło
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam coraz większą ochotę na kolejne zakupy, bo widzę że właśnie pojawiła się nowa kolekcja Meliss :) Miłego dnia ;))

      Usuń
  2. Podobają mi się Melissy, ale nie obcierają Cię? Ja się bardzo tego boję! :/

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga! W ostatnim poście trendy w makijaży na sezon jesień-zima 2015/2016 :) Zaobserwuj, a jeśli spodoba mi się Twoj blog na pewno się odwdzięczę!
    http://coconutsweetness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty w ogóle nie obcierają, czego również się obawiałam, ale myślę że to może być sprawa indywidualna, także najlepiej wypróbować na własnych stopach :)

      Usuń
  3. Zapraszam :) http://piralss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię mele. Mam czarno-białe. Są eleganckie i miałam je na kilku rozmowach o pracę kiedy padał deszcz:) Nie noszę ich latem, bo niestety za bardzo mi się w nich pocą stopy;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, ja od jakiegoś czasu dojrzewam do tej decyzji, ale zwlekałam czekając na promocję. Jakiś czas temu na zalando kupiłam podobne Teda Barkera, niestety musiałam je zwrócić, bo był problem z rozmiarówką, ale przyznam szczerze, że założenie ich na 15 minut w domu już odparzało stopę. Czy z Twoimi nie ma tego problemu? Bo teraz tego się najbardziej obawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam z nimi najmniejszych problemów, naprawdę. Ubrałam je ostatnio nawet w te największe upały i zero odparzeń. U mnie sprawują się bez zarzutów :) dlatego mam chęć na kolejne, bo przed zakupem również miałam tysiące obaw, czy na pewno będą nadawały się dla mnie, bo często buty mnie obcierają.

      Usuń
  6. JAK DLA MNIE SĄ ZA CUKIERKOWE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam mieć Meliski, niestety nie produkują mojego rozmiaru. Ale pachną przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że jednak to się zmieni i będziesz mogła cieszyć się swoimi Meliskami ;) pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Cudowne są Meliski, zawsze się ładnie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę gdzieś powąchać te buty, tak bardzo ciekawi mnie ich zapach. haha :D słodko wyglądają

    agataosinska9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam spółdzielnie...mają tam same pyszności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te buty <3
    cierpieniepokrytetatuazem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie buty chyba nie bardzo pasowałyby do mojej szafy, ale nie mogę zaprzeczyć - są przeurocze! Możliwe, że jako osoba z kotem na punkcie zapachu gumy balonowej (dziękujmy za żele dla dzieci) skusiłby mnie bardziej ich zapach, niż nawet najpiękniejszy wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz je koniecznie powąchać, bo to niespotykane wśród obuwia, może Cię skuszą do zakupu mimo wszystko ;) pozdrawiam ;)

      Usuń