niedziela, 9 sierpnia 2015

colorful.

Hej!  

Jak Wam mijają wakacyjne dni? Jesteśmy na półmetku lata… w tym roku jest piękne i upalne, 
ale ja już po cichu nie mogę doczekać się wczesnej jesieni…

Dziś motywem przewodnim jest bransoletka. Z reguły wszelkie bransoletki „kolorowe” dostaję w prezencie od przyjaciółek. Osobiście nie kupuję tego typu biżuterii, gdyż stawiam przede wszystkim na delikatne i subtelne motywy biżuteryjne. Skłamałabym, gdybym napisała, że ta bransoletka mi się nie podoba, jest świetna! Uważam, że jest idealna na letnią porę i dzięki swojej kolorystyce pasuje do wielu stylizacji.

Jakie jest Wasze podejście do biżuterii? Jesteście konsekwentni w swoich upodobaniach? 
Np. tylko złoto bądź srebro, czy też stawiacie na bardziej kolorowe dodatki biżuteryjne?

Ściskam!
Madzia







fot. Michał Szymański

bluzka - diverse | jeansy - zara | torebka - tommy hilfiger | espadryle - deichmann

34 komentarze:

  1. Bardzo ładną bransoletkę dostałaś, w sam raz na lato. Ja lubię zarówno złoto, jak i srebro oraz kolorową biżuterię, ale zdecydowanie nie lubię jej przesytu. Kiedyś uwielbiałam mieć jej na sobie dużo, a teraz preferuję minimalizm, czyli np. tylko jedne subtelne kolczyki albo jakiś fajny, charakterystyczny naszyjnik:-). Jak dla mnie - im mniej tym lepiej:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem minimalistą biżuteryjną, zdecydowanie. Buziaki

      Usuń
  2. śliczna bransoletka ;) i espadryle <3

    Pozdrawiam
    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cieszę się, że przypadły Ci do gustu również moje espadryle ;)

      Usuń
  3. Moje podejscie do bizu jest takie, ze uwielbiam i bardzo mi się podoba, ale zapominam o jej noszeniu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Awesome top and love your hair dear! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kolorowe bransoletki dostaję od mamy mojego chłopaka, wcześniej stawiałam tylko na delikatne, srebrne :) Masz świetne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że i u Ciebie trochę koloru zawitało :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow piekne zdjęciaa!:)
    Super espadryle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie Ci w takim kolorze <3

    Pozdrawiam ciepło
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaaardzo dziękuję, bardzo lubię ten kolor a w sumie to chyba moja jedyna bluzka w takim odcieniu ;) buziaki

      Usuń
  9. Ja osobiście lubię złoto :) Ale coraz bardziej przekonuję się do różnego rodzaju kolorowych bransoletek ! Twoja podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast coraz bardziej przekonuję się do złota.. ;)

      Usuń
  10. bardzo ładnie się ta bransoletka komponuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie proste stroje. Bransoleta jest śliczna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz :) Baw się dobrze przez pozostałe tygodnie wakacji :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W takie upały to krótkie spodenki do tego i zestaw super.
    Bransoletka niestety nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne espadryle :) Ii masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać ,że lubisz siebie ,tak trzymaj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu,szkoła filmowa stoi przed Tobą otworem

    OdpowiedzUsuń
  17. Love your handbag,Thanks for your sharing

    http://www.2015shopslvbag.com

    OdpowiedzUsuń