piątek, 14 sierpnia 2015

miłosny uśmiech.

Czas na nową herbatę!

MIŁOSNY UŚMIECH - prawda, że urocza nazwa?

Skład herbaty: herbata zielona Sencha, herbata zielona Gunpowder, ananas, papaja, aromat

Kraj pochodzenia: Chiny

Dostępność: Czas na herbatę http://www.czasnaherbate.net/

Jak do tej pory jest to moja ulubiona zielona herbata. Zawsze do niej wracam. Jej smak, jak i zapach nie mają sobie równych. Jest delikatna, słodka, idealna! Za każdym kiedy parzę ją w pracy – nagle robi się wokół mnie spore grono degustatorów, których częstuję.. no i przepadają tak jak ja!
Nawet Ci, którzy za zieloną herbatą średnio przepadali, póki ich nie poczęstowałam swoim odkryciem. Swoją drogą już bardzo dużo osób zaraziłam piciem zielonej herbaty, zarówno w pracy jak i wśród znajomych, wszyscy wiedzą, że mam bzika na punkcie herbat.. i kubków, och ;))))

Chciałabym zwrócić Waszą uwagę również na opakowanie herbaty, jest bardzo przydatne dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z herbatami, wszystko jest dokładnie opisane.
Wg mnie jest to bardzo pomocna informacja. Herbaty są również pakowane w puszki, zaprezentuję przy kolejnej herbacie.

Spróbujcie tej herbaty jeśli będziecie mieli okazję, bo jest naprawdę wyjątkowa!


Czy tylko z moich kuchennych półek wysypują się herbaty? Czy Wy macie innego kulinarnego bzika?

Buziaki!

Madzia







 fot. Michał Szymański 

12 komentarzy:

  1. Jestem herbatoholikiem, ale stawiam głównie na czarną granulkę. Smakowe, zapachowe i inne wariactwa nigdy do mnie nie trafiały.. a zielonej nie nauczyłam się pić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne również lubię, ale zdecydowanie mniej ich piję. Polecasz jakąś konkretnie? :)

      Usuń
  2. piłam tę herbatkę, pyszna! w ogóle uwielbiam herbaty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pijam herbaty zbyt często, ale na tę chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pięknie, a ja kocham herbatki, więc chętnie spróbuję, zwłaszcza herbaty z taką nazwą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że trafi w Twoje gusta :) Daj znać jak smakowała :)

      Usuń
  5. Widzę,że nie tylko ja uwielbiam herbaty! Polecam zieloną z pomarańczą- dostałam od przyjaciółki i póki co to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mam tylu kompanów, którzy podzielają moją miłość herbacianą <3! ;))

      Usuń
  6. Ale masz piękny kubek! Herbatę również darzę wielką miłością, ale to kubki zajmują prawie całe miejsce w szafkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Kubków też mam całe szafki.. także rozumiem Twoją miłość ;)

      Usuń