niedziela, 23 sierpnia 2015

dress code.

Strój, który dziś Wam prezentuję jest ostatnio moim ulubionym ubiorem, przede wszystkim do pracy. Wg mnie jest elegancki i kobiecy. Wprawdzie w moim miejscu pracy nie mam wyznaczonego sztywno dress codu, ale nie wyobrażam sobie zbyt luźnego ubioru do biura, gdyż uważam, że swoim wyglądem można również wyrazić kulturę i szacunek do współpracowników.
Bardzo lubię odcienie błękitu i granatu, także czuję się w takich kolorach wyjątkowo dobrze. 
Buty na takim obcasie marzyły mi się już od wiosny, także trzeba było zrealizować to marzenie jak najprędzej:)
Ostatnio przeczytałam też książkę Style Digger – Slow Fashion, która zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Mam nadzieję, że większość rad uda mi się wprowadzić w moje codzienne życie.
Zbliża się jesień, także pewnie zwiększy się moja aktywność w czytaniu książek. 
W tym roku udało mi się przeczytać póki co niewiele pozycji. 
Ubolewam nad tym, ale mam zamiar szybko to naprawić i powiększyć swoją listę zdobyczy literackich.

Jakie jest Wasze podejście do ubioru w pracy?

Co aktualnie czytacie?

Ściskam,
Madzia






fot. Michał Szymański

koszula - reserved / spodnie - mohito / buty - f&f / torebka - tommy hilfiger

22 komentarze:

  1. Świetny strój do pracy. Mam podobne zdanie jak Ty co do ubioru w pracy. Też pracuję w biurze (w tym momencie jestem na urlopie macierzyńskim) i nie lubię ubierać się do pracy zbyt na luzie. Ubierając się odpowiednio wyrażam nie tylko szacunek w stosunku do innych, ale też pokazuję swój profesjonalizm.
    Nie wspomnę o tym, że czuję się też pewniej. Poza tym fajnie jest dbać o siebie i starać się dopasować ubiór do okoliczności:-). Książkę Slow Fashion również przeczytałam, właściwie pochłonęłam i uważam, że to rewelacyjna lektura. Polecam Ci też książkę Minimalizm po polsku Anny Mularczyk-Meyer, jeśli interesuje Cię ogólnie tematyka minimalizmu w życiu. To właśnie moje ostatnie lektury:-), poza magazynem szyciowym Burda:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:) Dokładnie, trzeba pamiętać o tym, aby strój był stosowny do miejsca i sytuacji ;) Z książkę chętnie się zapoznam, także wpisują na moją listę do kupienia ;) Miłego wieczoru ;)

      Usuń
  2. Jak dla mnie ,strój nie jest spójny ,zdecydowanie lepiej wyglądałyby szpilki w kolorze.
    W mojej ocenie tego typu "słupki" dodają lat .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej ocenie są świetne, także to rzecz gustu :) Anonimowy podpisuj się na przyszłość, bądź najlepiej zaloguj :) pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Dokładnie, tak jak napisałam.
      Wracając do ubioru ,myślę ,że klasyczne zestawienia czasem bywają nudne i warto dodać jakiś akcent w kolorze. Tak by wyglądało to po prostu smacznie .Myślę ,ze dzięki temu można pokazać również swój charakter i nie być przezroczystym a może nawet pokazać swoją kreatywność.
      Pozdrawiam :)
      Na zalogowanie przyjdzie może czas :)

      Usuń
    3. Ok, dziękuję za Twoją opinię.

      Usuń
  3. Super elegancka stylizacja. Uwielbiam krój jaki mają twoje spodnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też bardzo lubię ten krój i długość ;)

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz, najbardziej przypadły mi do gustu buty,które są ciekawym wypełnieniem całej stylizacji. :) Kolejny dowód na to,że nie trzeba kupować rzeczy z najwyższej półki żeby wyglądać świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czasami można znaleźć smaczki za niewielkie pieniądze ;)

      Usuń
  5. świetna klasyczna stylizacja :) wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wygladasz :) www.brenodella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przepięknie :) Zestaw całkowicie w moi stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taki minimalistyczny styl, elegancki i na wiele okazji :) Pięknie Ci w odcieniach niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świety look i masz piękne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your handbag,and your style is so attract with me.

    http://www.michaelkorsmks.com

    OdpowiedzUsuń