niedziela, 3 kwietnia 2016

klasyka.

Coraz bardziej doceniam klasyczne ubrania. Przekonuję się, że są niezawodne w wielu sytuacjach. Będąc na zakupach, staram się nie podejmować pochopnych decyzji i dokonywać przemyślanych wyborów, abym nowo wybraną rzecz mogła połączyć z garderobą którą już mam w szafie. Zawsze moim celem było uzyskanie kompozycji ubrań, w których będę czuła się dobrze i moda na nie, nie przeminie wraz z mijającym sezonem.
Zestaw, który dziś prezentuję jest ze mną już od dłuższego czasu, a mimo to wciąż jest świeży i nieprzemijający. Lubię czerwień i ołówkowe spódnice, więc to połączenie bardzo przypadło mi do gustu, do tego bluzka w paski i klasyczny płaszcz. Nowością jest brązowa torebka. Na wiosnę postanowiłam zmienić kolor torby, do tej pory zazwyczaj występowała czarna, ale myślę że na nadchodzący sezon brąz idealnie będzie się komponował z moją garderobą.










płaszcz - promod / spódnica - h&m / bluzka - h&m / buty - tk maxx / rajstopy - gabriella / torebka - tk maxx / okulary - paris optique

37 komentarzy:

  1. Kolejne świetne połączenie na co dzień. Madziu, rozkwitasz na wiosnę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię paski i ostatnio podobają mi się czerwone spódnice więc mi się ten look bardzo podoba !! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu podoba mi się każdy element Twojego zestawu, pięknie Ci w nim. Chyba mamy podobne gusta, również uwielbiam klasykę, a pośród niej spódnice ołówkowe,trencze, paski itd. Już kilka razy pisałam w komentarzach na blogach, że dla mnie liczy się posiadanie własnego stylu, a nie podążanie za trendami. Z takim nastawieniem łatwiej jest mi robić zakupy i szyć - nie na jeden sezon, tylko na lata.
    Nawiązując do Twojego wpisu o pielęgnacji włosów, to muszę napisać, że masz piękne, kręcone włosy i fajnie że już ich nie prostujesz:-), pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygldasz naprawdę super :) rajstopki w kropeczki świetnie wyglądają!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. geanialna stylizacja i kolorystyka! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyczne stylizacje u mnie zawsze na plus. Sama bardzo lubię ten styl.
    Fajne rajstopy w kropeczki i pomimo, że bluzka w paski to jednak dobrze to razem wygląda. Może za sprawą tej czerwonej kiecki? W każdym razie świetnie to wszystko razem pasuje. Super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa ;) Ostatnio groszki na rajstopach bardzo przypadły mi do gustu, aczkolwiek nie ze wszystkim prezentują się dobrze. Trzeba być ostrożnym ;)

      Usuń
  7. Jak pięknie :) Te kolory bardzo do siebie pasują, a Tobie wręcz doskonale w takim trenczu :) Rajstopki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica jest piękna i wszystko świetnie razem wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień bardzo lubię, a do tej spódnicy mam ogromny sentyment i chyba się z nią nigdy nie rozstanę ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładna wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała stylizacja jest idealna, wszystko się ze sobą komponuje. Poszukuje takiej torebeczki. W czerwieni Tobie do twarzy :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wybierze się na zakupy do Tk Maxx - tam upolujesz na pewno fajną torebkę ;)

      Usuń
  11. Wygladasz świeżo i wiosennie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasyka górą! Fajny trencz (ostatnio uwielbiam ten typ płaszczy) i ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudne buciki <3 właśnie takich mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie zadarty nos...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz! Świetne okulary <3
    http://jenny-charlize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary są bardzo fajne, to fakt ;) lubię je bardzo :)

      Usuń
  16. prześliczna osóbka z Ciebie! gdzie masz gadżet do obserwacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!!! Zapraszam Cię do polubienia mojego facebooka - Madzia Rębowiecka :) Muszę popatrzeć nad tym gadżetem do obserwacji ;)

      Usuń
  17. Ja klasyczne ubrania doceniłam już rok temu. Moim zdaniem nie ma lepszej stylizacji niż ciekawie połączone klasyczne elementy.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam klasykę, ten styl nigdy nie przeminie.
    Czerwona spódnica i rajstopy w kropeczki - super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się Twój płaszczyk, ma genialny odcień brązu !

    OdpowiedzUsuń
  20. To połączenie czerwieni z koszulką w czarne drobne paski jest bardzo fajne, klasyczne wręcz, i właśnie z płaszczem prezentuje się najlepiej, co zresztą widać. Ja bym chyba użyła inny kolor torebki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wygladasz, bardzo przypadła mi do gustu ta torebeczka ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń