czwartek, 3 sierpnia 2017

paski.

Wakacyjny czas daje dużo pozytywnej energii. Lato w pełni, słoneczne poranki i długie wieczory. Odliczam już dni do urlopu. Będzie można zwolnić i wylogować się od codziennych obowiązków i rutyny. Bez pośpiechu i bez wyrzutów sumienia, że coś czeka... Ostatnie miesiące mijają bardzo szybko, dużo nowych obowiązków i doświadczeń... Wiele pracy, planów i marzeń... Ale i tak jest fajnie.

Czerwone paski są nowością i dołączyły do pokaźnego grona paskowego motywu w mojej szafie. Uwielbiam wszystko co w paski, więc ciężko mi było oprzeć się przed kolejnym zakupem. Poluję jeszcze na taką wersje w zielonym odcieniu, może widziałyście w jakimś sklepie? Koniecznie dajcie znać.









t-shirt - h&m / spódnica - h&m / balerinki - mel by melissa / gawroszka - parfois

24 komentarze:

  1. Zakochałam się w tych butach! Są przeurocze, a w tej stylizacji komponują się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paski i melisski to moj ulubiony zestaw:) a Ty wyglądasz w tym super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zestaw idealnie sprawdza się w letnie dni. Bardzo lubię :)

      Usuń
  3. też uwielbiam paski, ale mam sklonnosc do czarno białych albo granatowo białych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo moja droga takich wersji to u mnie cała szafa ;)

      Usuń
  4. Świetna letnia stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, zapraszam do poczytania https://slowemalowane.blogspot.com/2017/07/o-glinie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia i cudna stylizacja <3 Ja sama również uwielbiam bluzki w paski :) Pozdrawiam Książkowa Dusza

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam paski, więc Twój strój bardzo mi się spodobał, zwłaszcza w połączeniu z dżinsową spódniczką! Super :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam paski - ostatnio biało-czarne i biało-granatowe, ale biało-czerwone też są extra!

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty przepiękne ale torebka również cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i trendy stylizacja :-) bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty bardzo ładnie komponują się z koszulką. I, jeeeeej, jak ja dawno nie słyszałam słowa "gawroszka' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubolewam nad tym, że tak mało osób pamiętam o tym słowie, a przecież jest takie urocze :)

      Usuń
  12. Czerwonych pasków jeszcze nie mam, ale granatowych wiele :) uwielbiam bluzki z tym wzorem

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zestawienie tych czerwonych pasków i serduszek na melisach z jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie wyglądasz w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega stylizacja. Na lato - idealna :) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Klasyczny wakacyjny zestaw - bardzo mi się podoba! :) a buciki są przeurocze <3

    OdpowiedzUsuń