piątek, 25 sierpnia 2017

ostatki wakacji.

Urlop trwa w najlepsze. W tym roku zdecydowałam się na wyjazd w spokojny zakątek z dala od zgiełku wielkich miast. Cisza i spokój. Udało mi się znaleźć takie miejsce nad naszym Bałtykiem. Pośród lasu, dziewicza plaża. Do miasta dojazd ścieżką rowerową. Idealnie. Wróciłam wypoczęta, zrelaksowana i muśnięta delikatnie promykami słońca. Taki reset jest bardzo potrzebny po intensywnych miesiącach pracy. 
Torebka, która dziś jest prezentowana leży w mojej szafie od wiosny i dopiero teraz przyszedł na nią czas. To chyba ostatni moment na taki akcent, gdyż jesień przemyka ukradkiem. Bluzka w intensywnym odcieniu niebieskiego, jeansy i sandały na grubym obcasie. Prosto i wygodnie. 
Ściskam Was mocno i uciekam dalej celebrować ostatnie dni mojego urlopu.

P.S. Zapraszam Was na moje konto Instagramowe, gdzie możecie być na bieżąco z tym co na co dzień u mnie słychać.








bluzka - h&m / jeansy - zara / sandały - ccc / torebka -rosegal

16 komentarzy:

  1. Fajna i nie banalna stylizacja. http://erramood.blogspot.com/2017/08/wygodna-elegancja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia Madziu :-) widać, że wypoczęłaś, bo promieniejesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję ;) Oj tak, urlop to wspaniały czas ;) Uściski :)

      Usuń
  3. Torebka daje świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w podróży od miesiąca i właśnie zostały mi ostatnie 3 dni poza Polską. Pięć krajów, mnóstwo wrażeń i do tego spore tempo. Nie były to najspokojniejsze wakacje pod słońcem, ale sporo mi dały.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylówka, torebka dopełnia całość + piękne masz włoski

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie jest takie miejsce nad naszym Bałtykiem? Zdradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozweselaj jesień tą torebką, bo jest piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja, uwielbiam takie małe torebeczki. Choć sama na wakacjach rzadko ubieram szpilki ro bardzo podoba mi się ten outfit. Jeansy to zdecydowanie moj ulubiony elelment garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz. Podoba mi się Twoja torebeczka, sama noszę taką. Jednak największą uwagę skupiłam na obuwiu. Podobne widziałam tutaj. Uwielbiam również jeansy, to zapewne tak jak i u Ciebie nierozerwalny element damskiej garderoby!

    OdpowiedzUsuń