wtorek, 29 sierpnia 2017

idealna sukienka na wesele.

Nie planowałam oddzielnego wpisu z moją kreacją weselną, którą ostatnio ubrałam na przyjęcie, ale po wrzuceniu zdjęcia na mój profil na Facebooku okazało się, że skradła serca wielu osobom, wobec tego postanowiłam wrzucić ją też tu. Sukienka w odcieniu butelkowej zieleni marzyła mi się od dawna, ale ciężko było spotkać wymarzony model. Jednak moja cierpliwość została wynagrodzona. Dobrałam do niej srebrne dodatki i subtelną fryzurę z lokami. Jestem pewna, że będzie służyła mi przez wiele lat.

20 komentarzy:

  1. I tu napiszę, że jestem nią zauroczona ;) Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sukienka, która zachwyca zarówno fasonem, jak i kolorem :) Wspaniale w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elwira, to prawda fason jest wyjątkowy ;) Przypadła mi do gustu od pierwszych chwil ;)

      Usuń
  3. Sukienka jest boska, ta koronka i ten kolor, dla mnie bomba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest piękna - bardzo, ale to bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest cudna, ma w sobie zwiewność, elegancję i klasę. A kolor -
    rewelacyjny. Bardzo podoba mi się ta bogata w zdobienia góra. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie przepiękna! Mnie w zieleni jest niezbyt ładnie, wybrałabym dla siebie niebieski odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje mimo wszystko ten kolor idealnie się wpasuje w klimat wesela. Dodatkowo możesz je połączyć z butami z zoio.pl/obuwie/szpilki . I tu zupełnie idealnie się komponuje jako dobrze zrobiona całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest cudowna 😍 zakochałam się w niej❤️😘❤️

    OdpowiedzUsuń