poniedziałek, 24 lipca 2017

Granatowa sukienka Marie Zélie.

Melia - takie imię nosi moja nowa sukienka od Marie Zélie. Lniana i w pięknym odcieniu głębokiego granatu. Dekolt w łódkę i szarfa, dzięki której sukienka zyskuje dodatkowego uroku, poprzez zawiązanie kokardy. Detale, które tworzą wspaniałą całość. Sukienka jest bardzo kobieca i zwiewna. Przyznam szczerze, że będąc ostatnio w Toruniu, kiedy przechadzałam się w niej klimatyczni uliczkami, czułam się jakbym była w innej bajce... Wyjątkowości sukience dodaje to, że można ubrać ją na wiele okazji, zarówno na miejski spacer, jak i bardziej uroczyste okazje. Warto również podkreślić również że jest wykonana z wyjątkową precyzją i starannością. Kiedy dotarła do mnie w pięknie zapakowanym pudełku, po otworzeniu, zakochałam się w niej w mgnieniu oka! Jest CUDNA!










sukienka - Marie Zélie / kapelusz - H&M / buty - Sagan

33 komentarze:

  1. Urocza sukienka i ten kapelusz... Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo miło ;) Cieszę się, że doceniasz każdy szczegół ;)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia ale sukienka nie w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia miło, że wpadłaś :) Jakie sukienki są w Twoim guście? Daj znać ;)

      Usuń
  3. Piękna sukienka, ślicznie podkreśla Ci figurę :) A zdjęcia rzeczywiście jak z innego czasu, niezwykle klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olga myślę, że gdybyś ubrała Melię, mogłabyś zmienić zdanie ;) Długość jest bardzo elegancka i kobieca... ;) Ale wiadomo, wszystko to rzecz gustu i tego w czym dobrze się czujemy ;) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka i nastrojowe, romantyczne zdjęcia! Choć nie lubię granatowego koloru, to ta sukienka jest tak piękna, że z chęcią bym ją ubrała, wydaje mi się też idealna, by wyeksponować jakiś kolorowy wisiorek, których mam sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka niebanalna. Bardzo mi się podoba. Zdjęcia też świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja - rzeczywiście trochę jak nie z tej epoki. Ale pasuje do ciebie, twojej urody.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie w niej wyglądasz :) Wiązanie z tyłu dodaje jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, bajkowa stylizacja. I bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka piękna! Ale mam pytanie odnośnie kapelusza- kupiłaś go w tym roku w HM? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kapelusz jest z tegorocznej kolekcji ;)

      Usuń
    2. Właśnie takiego szukałam:) Już wiem gdzie mam się udać, dzięki! Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Ładny krój ma ta sukienka, elegancka i zapewne wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka bardzo ładna ale mi najbardziej podoba się z całej stylizacji kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelusza szukałam długi czas i wreszcie ten przypadł mi do gustu ;)

      Usuń
  14. Świetna stylizacja, i do tego ten kapelusz! Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyglądasz, Marie Zelie uwielbiam i obserwuję praktycznie od początku działalności. Sama dorobiłam się już sukienki i spódnicy iii muszę przyznać, że jest w nich coś wyjątkowego - niesamowicie wygodne, eleganckie, ale świetnie nadające się na co dzień. To klasyczne kroje, ale za każdym razem, kiedy mam je na sobie nie mogę wyjść z podziwu, jak bardzo zwracają na siebie uwagę otoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie sukienka jest zbyt klasyczna ( to zrozumiałe, bo osobiście uwielbiam styl boho i orientalne printy) - ale na Tobie prezentuje się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Się nie dziwię jest na prawdę twarzowa ... z resztą ładnemu we wszystkim ładnie :) p.s. piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz w tej sukience, bardzo do Ciebie pasuje. Poza tym świetnie zgrałaś ją z kapeluszem, a cała sesja jest bardzo klimatyczna. Toruń - moje bliskie strony :-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka przecudna! Pięknie Tobie w tym kapelusiku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, bardzo fajna sukienka i nadająca się na wiele okazji, super :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz uroczo w tej stylizacji! A bukiet róż cudownie oddaje styl tego outfitu ;) Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń