poniedziałek, 10 lipca 2017

nowości w mojej kosmetyczce od Eveline.



Dziś chciałabym Wam przedstawić kolekcję kosmetyków Eveline, które obecnie stosuję i podzielić się z Wami moją opinią na ich temat. 

Balsamy do ciała z linii EKSPERT o właściwościach regenerujących, odżywczych i nawilżających. Przyznam szczerze, że jestem nim zachwycona. Idealnie spisują się w mojej pielęgnacji. Bardzo lubię, gdy balsam jest bogaty w składniki, ale w konsystencji jest delikatny i szybko się wchłania, nie lubię kiedy czuję przez długi czas tłusty film na skórze. W przypadku linii Eskpert nie ma takiego problemu. Skóra jest bardzo dobrze nawilżona, a balsam po paru chwilach jest niewyczuwalny. Nie podrażnia i nie tworzy zaczerwienień na mojej skórze. Cieszę się, że stosuję je w sezonie letnim, gdy skóra jest narażona na dodatkowe przesuszenie przez promienie słoneczne, a do tej pory nie odczuwam, aby była odwodniona i przesuszona. 


Odżywka do paznokci 8w1 SENSITIVE. Myślę, że większość z nas miała do czynienia już z odżywką z tej linii, gdyż jest bardzo popularna. Używałam jej w starszej wersji kilka lat temu, ale przyznam szczerze, że nie posłużyła mi na dobre. Jednak teraz sięgnęłam po nową opcję. Jestem szczęściarą, gdyż raczej nie mam większych problemów z moimi paznokciami i zawsze są w dobrej kondycji... tzn. były... do momentu kiedy postanowiłam skusić się na manicure hybrydowy, który zniszczył moje paznokcie po jednym malowaniu. Niestety kiedy zdjęłam hybrydę paznokcie zaczęły się rozdwajać i ciągle łamać. Okropieństwo. Na ratunek przyszedł Eveline. Bogaty skład odżywki oraz brak formaldehydu idealnie zadbały o moje zniszczone paznokcie. Obecnie moje paznokcie są w świetnej kondycji i co jakiś czas sięgam po odżywkę, aby je dodatkowo wzmocnić. 


Maskę antycellulitową stosuję w swojej pielęgnacji od niedawna, kiedy postanowiłam szczotkować swoje ciało na sucho w celu poprawienia jędrności i uelastycznienia skóry. Maska jest o zapachu mentolowym, więc fajnie odświeża skórę po takim zabiegu. Póki co zauważyłam delikatną poprawę w kondycji skóry, staję się delikatnie napięta i odświeżona. Mam nadzieję, że taki efekt będzie się dalej utrzymywał przy regularnym szczotkowaniu i używaniu maski. 


Podkład Lumi Pro Expert jest dla mnie idealnym akcentem w letnim makijażu. Lekki i rozświetlający. Efekt promiennej skóry sprawdza się doskonale w ciepłe dni. Cera wygląda naturalnie i zdrowo. Kiedy moja skóra jest w słabszej kondycji łączę go wraz z bazą rozświetlająco - wygładzającą bądź maskującą zaczerwienienia. Wystarczy niewielka ilość produktu, aby cera zyskała lepszy wygląd. 


Dzięki temu balsamowi moja skóra jest delikatna i idealnie nawilżona. Bardzo dobrze pomaga na przesuszone miejsca. Balsam szybko się wchłania, dzięki czemu nie pozostawia lepkiej warstwy na ciele. Zapach maliny jest wyśmienity! 


Tusz BIG VOLUME DARK BALM sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Dawno nie miałam tak pięknie wytuszowanych rzęs. Delikatnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Efekt można stopniować według własnych upodobań. Tusz w ciągu dnia nie kruszy się co jest dużym plusem. Bardzo istotne jest dla mnie również to, że nie uczula mnie, ponieważ często mam problem z tego typu kosmetykiem. 

Dziewczyny dajcie znać czy używacie, któregoś z wymienionych kosmetyków w swojej pielęgnacji i jak się u Was sprawdzają.

19 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawila mnie ta odzywka do paznokci, stara wersje niestety nie polubilam ale ta bez formaldehydu bardzo zacheca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się wyśmienicie ;) Także polecam :)

      Usuń
  2. Nie używam nic z tej firmy. Mnie niestety wszystkie tusze z Evelline łącznie z hypoalergicznym uczulały :( Fajnie, że wypuscili tą odżywkę do paznokci bez formaldehydu w składzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy tusz tej marki, także nie mogę się wypowiedzieć o reszcie. Ten sprawuje się dobrze i nie uczula mnie, bo też często miewam z tym problemy.

      Usuń
  3. Korzytsam z odżwyki Eveline,a le tylko tej 9 w 1. Ona jest dla mnie najabrdziej skuteczna i działą cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jakoś bliżej nie zaprzyjaźniłam się z tą firmę, może pora to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki Eveline, długo ich nie używałam... 💞

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta odżywka 8w1, bo niestety tej sprzed kilku lat również nie wspominam dobrze... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam nic z tej firmy ale ostatnio dużo dobrego o niej czytam. Mi zdecydowanie przydałaby się ta odżywka

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jeszcze nie znam kosmetyków, które przedstawiłaś. Jednak najbardziej zaciekawił mnie tusz do rzęs. I jeśli tylko mój obecny się skończy, poszukam tego Evelinowego ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada tusz się bardzo fajnie sprawdza. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona z jego efektów :)

      Usuń
  9. balsam z maliną nordycką też mam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A możesz napisać coś więcej o szczotkowaniu ciała na sucho? A może pojawi się post na temat pielęgnacji porannej i wieczornej? 😊 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marka Eveline ostatnio szaleje z nowościami i dużo się poprawiła jeśli chodzi o jakość ... także nie można czekać tylko korzystać i testować :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś dość często sięgałam po produkty Eveline. Fajnie, że wprowadzają na rynek nowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń