środa, 12 lipca 2017

wakacyjny czas.

Jeansowa spódnica od zawsze kojarzyła mi się z wakacjami i słonecznym czasem. Jest na tyle uniwersalna zarówno w swoim kroju jak i fakturze, że można z nią zestawić wiele ubrań. Ostatnio to chyba moja ulubiona rzecz w garderobie. Bardzo się polubiłyśmy. Tym razem postanowiłam zestawić ją z koszulą w błękitne paski, brązowymi sandałami na grubym słupku i złotą torebką Prima Moda. Hmmm... w zasadzie jest to duży portfel, ale dzięki paseczkowi, który można dopiąć idealnie sprawdza się jako mała torebka. Mieści duży telefon, lusterko, pomadkę... no i oczywiście drobniaki ;) Czyli wszystko co najważniejsze, aby wybrać się na popołudniowy spacer i kawkę. Muszę Wam jeszcze wspomnieć o lustrzanych okularach z kolekcji Prima Moda. Klasyczny fason z delikatnymi złotymi oprawkami. Dodają smaku całej stylizacji.




spódnica - h&m / koszula - h&m / buty - ccc / okulary - prima moda / portfel - prima moda / zegarek - fossil 

29 komentarzy:

  1. Przepiękna koszula, poluję na taką od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja bardzo dziękuję :) Koszula jest długa, ale postanowiłam ją związać i tak się oto prezentuje ;)

      Usuń
  2. Ja jakoś nie mogę się do spódnic przekonać ale ten portfel - "torebka" jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnice uwielbiam, także polecam Ci się wreszcie przekonać ;) Portfel jest świetny, do tej pory byłam przekonana tylko do małych rozmiarów, ale ten sprawdza się idealnie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam wakacyjne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie znoszę takiej długości, ale to chyba przez moje... kacze krótkie nóżki ;) Ty wyglądasz idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... może buty na koturnie i obcasy byłyby idealne dla Ciebie do takiej długości? ;)

      Usuń
  5. Takie szklane okulary to piękna tarcza, przed spojrzeniami innych, która pozwala na przyglądanie się rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bardzo spódnica, ma świetny krój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzena ;) Spódnica nosi się bardzo dobrze, także polecam :)

      Usuń
  7. Spódnica jest rewelacyjna, bardzo ładnie jest Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paski idealne na wakacje :) Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobra, letnia stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka w paski jest CUDOWNA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja! :)
    Chicofstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się kiedyś skusić na taką długość i krój jeansowej spódnicy ;) Zestaw idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia koniecznie :) Myślę, że będzie Ci pasowała :)

      Usuń
  13. Nie podobają mi sie jeansowe spódnice, ale Twoja jest świetna! Nie lubie Prima Mody- pracowałam tam, chociaż sandałki mają fajny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna spódnica :-), podoba mi się jej krój, to fantazyjne rozcięcie i surowe wykończenie. I świetnie zestawiłaś ją z koszulą i jej ciekawym wiązaniem. Całość wygląda rewelacyjnie, ściskam :-*.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja ;) jeansowe spódniczki nigdy nie wyjdą z mody :D pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz, spódnica jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A jeśli mogę zapytać butki z skąd ? są boskie ! <3

    OdpowiedzUsuń