niedziela, 16 lipca 2017

polka dots.


Grochy to jeden z tych deseni, który jest ze mną od wielu lat. Bardzo lubię ten motyw, gdyż jest bardzo wdzięczny i kobiecy. W dzisiejszym poście prezentuję klasyczne wydanie w biało - czarnym odcieniu. Bluzkę podkręcają dodatkowo bufki, które bez wątpienia zwracają swoją uwagę. W połączeniu z czarnymi spodniami i obcasami tworzą elegancką całość, jednak z lekką swobodą. Szpilki goszczą u mnie rzadko, gdyż cenię przede wszystkim wygodę, ale czasami nachodzi mnie ochota na małe wyzwanie... Wczorajszy dzień spędziłam bardzo miło na spacerowaniu po ulicy Piotrkowskiej. Przemierzyłam spory kawałek i jak się okazuje, szpilki nie okazały się złym sprzymierzeńcem tej wyprawy.










bluzka - zara / spodnie - bershka / torebka - parfois

32 komentarze:

  1. O masz tą świetną bluzkę z Zary do której się parę razy przymierzałam ;-)
    Fajnie się prezentuje na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Elu, wpadła mi szybko w oko i razem wróciłyśmy do domu ;)))

      Usuń
  2. Piękna bluzeczka, z przyjemnością ubrałabym ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Jest zarazem elegancka jak i codzienna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Można ją wykorzystać na wiele okazji :)

      Usuń
  4. Bluza w grochy jest cudowna <3 uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam grochy :) Wyglądasz elegancko i z klasą :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Ja się zawsze wzbraniałam od grochów, ale widzę, że odpowiednio dobrana reszta dodatków sprawia, że potrafią wyglądać całkiem ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grochy są bardzo kobiece i gustowne według mnie, także na pewno jeśli się zdecydujesz będziesz dobrze się prezentowała ;)

      Usuń
  7. Świetna stylizacja i piękna modelka ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką właśnie bluzkę chcę. Twój strój jest klasyczny, ale nie nudny; elegancki, a przy tym wygodny. Esencja moich ubraniowych pragnień. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam ostatnio to spora kolekcja różnych fasonów w groszki gości w Zarze, także może znajdziesz też coś dla siebie ;)

      Usuń
  9. Wydawało mi się, że paski są bardzo "paryskie" Widzę jednak, że grochy w takiej stylizacji też. Bardzo stylowo. Buty wyglądają na wygodne. Tak się narzeka na Zarę, ale tam coś fajnego można wypatrzeć. Składy też nie zawsze są takie złe. Ja się cieszę, że oni mają teraz w asortymencie jakieś dłuższe sukienki. Bo ja przez większość czasu żadnej tam nie mogłam znaleźć, gdyż każda ledwo mi tyłek zakrywała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że takie skojarzenie "paryskie" w Tobie wywołałam ;) Zara czasami ma fajne smaczki w swojej kolekcji, także ja jej nie przekreślam razem z tłumem złych opinii... ;) Wystarczy być rozsądnym w swoich zakupowych wyborach :)

      Usuń
  10. Myślałem, że kropki wyszły już z mody.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja i różne desenie mamy ze sobą pod górkę ;) dopiero dwa lata temu przemogłam sie i kupilam bluzke w paski. Ta milosc ewoluowała i nadal sie rozwija :) ale grochy jednak nie dla mnie :D choć sama bluzka ma ciekawy fason!

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancki zestaw w niebagatelnej odsłonie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kropki to zdecydowanie nie mój styl - mimo, że są urocze, sama źle się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo uniwersalna stylizacja, nadaje się praktycznie na każdą okazję, do pracy, na randkę, na wyjście z koleżankami :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie - podoba mi się taka stylizacja. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja osobiście jestem wielką fanką grochów - chyba nigdy mi się nie znudzą!

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful outfit! I like your blog and I'll be happy if we start to follow each other!

    https://julesonthemoon.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  18. kropeczki są wdzięczne bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna jest ta bluzeczka. A zestaw niezwykle szykowny, ale nie nudny. Też lubię dotsy:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo elegancki zestaw z cudowną bluzeczką, która gra wspaniale pierwsze skrzypce :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby klasycznie i elegancko ale z pazurem ... uwielbiam takie połączenia <3

    OdpowiedzUsuń