poniedziałek, 10 kwietnia 2017

ulubieńcy marca.


Stara Mydlarnia - esencja do kąpieli z ekstraktem z róży. Delikatny płyn do kąpieli o przepięknym zapachu. Zawiera w swym składzie: nawilżającą glicerynę pochodzenia roślinnego, ekstrakt z róży i aloesu oraz wit. E i B5. Dzięki niemu moja skóra jest dobrze nawilżona i delikatna w dotyku. Nie muszę po każdej kąpieli stosować dodatkowo balsamu, co dla mnie jest ogromnym plusem. Należy również zwrócić uwagę na opakowanie z kolekcji VINTAGE, które jest zaprojektowane z myślą o kobietach. Szklana butelka na pewno mi posłuży do domowych dekoracji. 


Babuszka Agafii -organiczna, cedrowa pasta do zębów. Od pewnego czasu postanowiłam, że będę testowała pasty do zębów, które są dostępne w sklepach zielarskich bądź tych z naturalnymi kosmetykami. To już moja kolejna pasta od Babuszki i jestem z niej bardzo zadowolona. Pasta w swoim składzie nie zawiera fluoru. W smaku jest miętowo - ziołowa, więc na pierwszy raz nie każdemu może przypaść do gustu, ale warto się przełamać. Jestem zadowolona z jej efektów, gdyż nie podrażnia moich dziąseł z czym często miałam problem. Pasta daje długotrwałą świeżość i wystarczy jej niewiele użyć, aby efekt był zadowalający. 


Słodkie serduszka - czarna herbata Yunnan. Kompozycja pączków róży, dzikiego szafranu i słodkich serduszek. Lubię o poranku wypić czarną herbatę, gdyż taki napar mnie pobudza. W smaku jest intensywna i dość mocna. Dodatkowo herbata posiada pączki róży, które zawierają duże ilości witaminy C. Słodkie serduszka podkręcają jej wyjątkowy smak.

Co jest Waszymi ulubieńcami minionego miesiąca? 
Dajcie znać. Jestem bardzo ciekawa. 

11 komentarzy:

  1. Mam ochotę wypróbować tą pastę, ogólnie lubię te bez fluoru :) Ja prawie dwa lata używam pasty z Himalaya Herbals ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak najbardziej :) Wcześniej miałam propolisową i też byłam zadowolona ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam sole ze Starej Mydlarni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji jeszcze ich próbować, ale chętnie się na nie skuszę przy najbliższych zakupach :)

      Usuń
  3. Czarna herbata z serduszkami i paczkami rozy.....az sie rozmarzylam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że kompozycja świetnie się prezentuje? I do tego jaka smakowita ;) Mniam :)

      Usuń
  4. Nie mogę oderwac wzroku od tej butelki ze Starej Mydlarni. Bardzo lubię takie szklane opakowania. Niby tylko butelka, ale ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować esencję do kąpieli! Wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie serduszka - idealne na prezent dla kogoś od serca!

    OdpowiedzUsuń