środa, 12 kwietnia 2017

baby blue.


W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować wiosenną bluzkę w kropki z rozkloszowanymi rękawami. Model ten ma luźniejszy fason, więc idealnie można ją zestawić zarówno z jeansami jak i z spódnicami, eleganckie stylizacje jak i mniej formalne. Kombinacji jest wiele. Urzekła mnie swoją delikatnością i stylowym krojem. Rękawy i groszki podkreślają jej subtelność. Lubię takie kobiece akcenty w mojej szafie.. na pewno już to zauważyliście.
Kolejną nowością jest czarna torebka z frędzlami. Kiedy zobaczyłam ją na stronie pomyślałam od razu, że idealnie będzie nadawała się na ciepłe dni... Mimo, że jest w czarnym kolorze to kojarzy mi się z beztroskimi latem, wakacjami i przyjemnymi chwilami. 







bluzka - orsay / jeansy - zara / torebka - zaful / buty - tk maxx

43 komentarze:

  1. Świetna bluzeczka, podobają mi się te kroje. Z przyjemnością ubrałabym taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza jest ta bluzeczka, bardzo podoba mi się ten motyw falbany na rękawie. Teraz zastanawiam się czy nie zrobić takiego w mojej nowej, kwiecistej sukience :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika wobec tego cieszę się, że zainspirowałam Cię i czekam na efekt końcowy Twojej sukienki :)

      Usuń
  3. Świetne rękawy bluzki i piękny wzór w kropeczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Uwielbiam groszki i rozkloszowane rękawy! I ten błękit pięknie komponuje się z żółtym tłem :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozkloszowane rękawy to moja nowa miłość :) Dodają smaku całej stylizacji :)

      Usuń
  5. piękna bluzeczka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie ta bluzeczka :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kropkowana bluzeczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, a zdjęcia świetne :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz w tej bluzeczce, bardzo ci pasuje. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze tego typu rękawka nie ubieram, bo nie lubię od dzieciństwa, ale :-) kolor to mój ulubiony, wpis jest great, a foto cudne. Więc miło mi było u Ciebie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moda na bluzki nie przekona mnie do siebie, ale okulary są genialne! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bluzka jest po prostu prześwietna ;) A na żywo bardzo podobał mi się kabaretkowy detal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nikola :) Kabaretki ostatnio też bardzo polubiłam ;) Cieszę się, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  13. Piękne zestawienie :) wygląda bardzo dziewczeco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kropki to zdecydowanie nie mój styl, jak i krój jeśli chodzi o mnie, ale na kimś mi się podoba, szczególnie jeśli do koboś pasuje, a do Ciebie pasuje idealnie! Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wzór no i przede wszystkim krój :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Te falbany na rękawach jakoś do mnie nie trafiają, ale kolor i groszki... są naprawdę przeurocze!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzeczka idealna na wiosnę, ale nie na taką, jaką mamy teraz za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś piękną kobietą. Bardzo naturalną i delikatną. Będę zaglądać częściej do Ciebie, bo dziś Cię odkryłam. Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kolor niebieski, a kropeczki to mój ulubiony motyw na garderobie. Fajny zestaw ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia <3
    zapraszam na naszemiszmasze.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka jest przepiękna!
    Będzie Ci pasować do wielu zestawów!

    Ach, szkoda że te słoneczne dni minęły - wiosna zapowiadała się naprawdę ładnie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bluzka, bardzo lubię takie kolory i fasony. :)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna bluzeczka! I bardzo podoba mi się Twoja torebka!

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam bluzki z bufiastymi rękawkami ;) Pięknie Ci w błękicie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń