środa, 19 kwietnia 2017

odkrycia tygodnia #1


Chciałabym Was zaprosić do nowego cyklu - odkrycia tygodnia. Planuję publikować co tydzień moje smaczki, które udało mi się odkryć w sieci bądź też stacjonarnie. Mam nadzieję, że ten rodzaj postów będzie dla Was inspirujący. Zaczynamy!

Sztuka Mydła - mydlarnia, która produkuje ręcznie robione mydła. W 100 % są naturalne. Bardzo mnie zaintrygował Nagietkowy Solniak. Mydło jest delikatnie peelingujące, więc jest świetną alternatywną dla peelingów drogeryjnych.

Zaxy - jest brazylijską marką, która od niedawna gości na naszym rynku. Jest to siostrzana marka Mel by Melissa co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, gdyż mam już jedną parę w swojej kolekcji tej marki i bardzo je lubię. Wiecie, że pachną gumą balonową? Model, który przypadł mi najbardziej do gustu pochodzi z najnowszej kolekcji i myślę, że jest świetną alternatywą dla klasycznych tenisówek. Oczyma wyobraźni widzę je w połączeniu ze zwiewną sukienką. Idealnie na letnie spacery.

RoseGal - torebka urzekła mnie w mgnieniu oka. Jej kwiatowy wzór i pudełkowy krój są świetne. Bardzo mi się podoba również motyw paska w postaci łańcucha. Przyznam szczerze, że postanowiłam zaszaleć i czekam już na przesyłkę. Link do torebki - klik.

Wydawnictwo Czarne - Nowy Jork. Od Mannahatty do Groudn Zero - ostatnio namiętnie oglądam serial "Przyjaciele" i dzięki nim chcę pogłębić wiedzę na temat tego magicznego miasta. Postanowiłam przeszukać Internet w celu znalezienia dobrej lektury na ten temat... i dzięki tylu dobrym recenzjom wpadła do mojego koszyka z zachwytami minionego tygodnia.

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajna seria "odkrycia tygodnia" zaciekawiła mnie :)
    wszystko bardzo mi się podoba ale najbardziej torebka!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka jest piękna! <3 Mam nadzieję, że będzie się dobrze nosić!

    PS Na przyszłość pomyśl o podlinkowaniu, będzie znacznie wygodniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebki już się nie mogę doczekać :) Dzięki Nikola za poradę, na przyszłość rozważę taką opcję :)

      Usuń
  3. Torebeczka mnie urzzekła, jest cudna! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w kilku wersjach kolorystycznych, gdybyś myślała o zakupach :)

      Usuń
  4. Madziu,swietny post :)torebka cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest śliczna, jestem nią oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej zainteresowało mnie mysło, miałam styczność z naturalnymi ręcznie robionymi i zdają egzamin :))

    http://ewciakkkk.blogspot.com/2017/04/bell-hypoallergenic-testowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Brałabym sztukę mydła plus jakąś mydelniczkę bo ostatnią roztrzaskałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie daj znać jak Zaxy się noszą :D chętnie bym je wplotła na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  9. tenisówki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. już nie pamiętam kiedy ostatnio sięgałam po mydło w kostce... był moment że sama się bawiłam w robienie mydła, ale skończyło się na tym, że wszystko porozdawałam ;) mimo tego, że takie mydła często mają bardzo fajny skład i sa śliczne, jakoś wolę te w płynie

    OdpowiedzUsuń
  11. Tenisówki pachnące gumą balonową? Idę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka faktycznie - odkrycie !☺❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka naprawde robi wrazenie! Zakochalam sie!

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW ale torebeczka. Piękna trochę taka Florkowa ;).
    Będzie idealnym dodatkiem na lato by ożywić stylizacje, będzie robić całą robotę !

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam torebki w wyraziste wzory np. kwiatowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. torebkę trafiłaś świetną!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydawnictwo Czarne ma super książki. Tej jeszcze nie czytałam, bardziej wschodnie klimaty mnie pociągają

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy pomysł. Lubię czytać takie wpisy dzięki którym i ja znajduje swoje perełki

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam z dwa mydełka z Sztuki Mydła, świetne były!

    OdpowiedzUsuń
  20. O sztuce mydła już sporo słyszałam, najwyższa pora zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pachnące buty? Fajny pomysł 😃

    OdpowiedzUsuń
  22. Buciki faktycznie śliczne :-) a mydełko też kuszące, bardzo lubię mydlarnie i ten zapach, który się tam unosi :-)

    OdpowiedzUsuń