środa, 26 kwietnia 2017

kosmetyki do makijażu - nowości.


GOSH - 001 BACK TO NATURE - paleta cieni do powiek. Odcienie brązów i beży, to zdecydowanie moje ulubione kolory w makijażu oka. Paletka jest mała i kompaktowa, idealnie nadaje się do torebki. Świetna pigmentacja, cienie nie osypują się i utrzymują na mojej powiece przez cały dzień.

BOURJOIS - BROW Design - maskara do brwi w odcieniu 03. Przyznam szczerze, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym kosmetykiem, gdyż sprawuje się idealnie. Nadaje delikatny i naturalny kolor moim brwiom. Nie kruszy się i nie ściera. Wąska i gęsta szczoteczka pozwala na idealne rozprowadzenie maskary. Cieszę się ogromnie, że BROW Design znalazł się w mojej kosmetyczce.

BOURJOIS HEALTHY MIX - korektor pod oczy w odcieniu 51. Delikatnie rozświetla okolice oczu i idealnie współgra z podkładem. Bardzo dobrze stapia się ze skórą i nie roluje się. To już mój kolejny zakup korektora pod oczy tej firmy i jak do tej pory ich kosmetyki mnie nie zawodzą.

MISSLYN - błyszczyk do ust w kolorze Apricot Blush nr 18. Delikatny odcień wpadający w różowo - brzoskwiniowe tony. Ma kremową konsystencję, ale nie klei się i nie zbiera w kącikach. Nigdy wcześniej nie miałam żadnego kosmetyku tej marki, ale spełnia moje oczekiwania, także uważam zakup za udany.

L'OREAL COLOR RICHE - pomadka do ust w odcieniu Velvet Rose 378. Nawilżająca szminka z witaminą E. Pielęgnuje i nadaje bardzo kobiecy, subtelny kolor. Idealnie nadaje się do dziennego makijażu. Nie wysusza ust co jest dla mnie bardzo ważne. Wykończenie jest delikatnie lśniące.

Dajcie znać co nowego znalazło się w Waszych kosmetyczkach. Jestem bardzo ciekawa jakie produkty się u Was sprawdziły i co polecacie.

22 komentarze:

  1. Chyba skuszę się na przetestowanie korektora :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przetestuj :) Daj znać jak się u Ciebie sprawdził :)

      Usuń
  2. Ciekawe produkty, żadnego z nim nie miałam okazji wypróbować. Ja ostatnio bardzo się obkupiłam na promocji w rossmannie :D

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie muszę kupić korektor, może też sprawdzi się u mnie ten, który opisujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam do czynienia z żadnym z nich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona myślę, że warto spróbować, bo to dobrej jakości kosmetyki :)

      Usuń
  5. Zastanawiałam się ostatnio nad tą pomadką L'OREAL COLOR RICHE. Ostatecznie wybrałam inną ale chyba przy kolejnych zakupach się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pomadka chodziła mi po głowie już od długiego czasu i cieszę się, że wreszcie się na nią zdecydowałam :)

      Usuń
  6. U mnie ostatnio brak nowości, uzupełniłam tylko zapasy sprawdzonych kosmetyków ;) Ale poluję na jakaś fajną pomadkę i lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia ostatnio żelowe lakiery Wibo kupiłam i jakość mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła :)

      Usuń
  7. BOURJOIS HEALTHY MIX bardzo lubię jako podkład, korektora jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. o dziwo wszystko, co pani zaprezentowała, jest mi obce ;) trzeba to nadrobić

    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię firmę boujours, spoko jakość względem ceny

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie sprawdził się podkład rimmel z białą nakrętką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobaja mi sie Twoje zdobycze, chetnie w koncu zakupie Healty Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja skorzystałam z promocji -50% w Rossmanie i moja kolekcja wzbogaciła się o kilka nowych kolorów szminek, dwa błyszczyki i kilka krede do powiek :) No i w kwietniu wzbogaciłam się o dokładnie tą samą paletkę z cieniami do oczu co Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę czy nie skusić się na BOURJOIS - BROW Design - maskara do brwi :) Zobaczymy jak będę w Polsce to na Rossmana napadnę ;) Chyba że orientujesz się czy produkt dostanę w Dm w Niemczech ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele opinii słyszałam o tym korektorzy. Czas w końcu go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosh jest super! Ja zawsze kupuję stacjonarnie w tej drogerii na H :D Super jest ich transparentna baza pod podkład, skóra jest po niej bajecznie gładziutka!

    OdpowiedzUsuń