niedziela, 30 kwietnia 2017

odkrycia tygodnia #2


RoseGal - bardzo lubię wiosną i latem nosić marynarskie akcenty, także jestem nią zauroczona. Dodatkowo ma świetny fason, który będzie zakrywał kolana i będzie można założyć ją zarówno do pracy jak i na mniej formalne wyjścia. Przyznam szczerze, że teraz podczas poszukiwań spódnic czy też sukienek zdecydowaną uwagę zwracam na długość. Bardzo polubiłam się z długością za kolana, która pozwala czuć się komfortowo i z klasą. Link do sukienki - KLIK.

AnimalKindgom - będąc ostatnio na łódzkim Offie natknęłam się na tę markę podczas buszowania w Pan Tu Nie Stał. Co prawda w sklepie była inna biżuteria, ale na tyle mnie zaintrygowała, że postanowiłam poznać ją bliżej. Kolczyki, które dziś Wam prezentuje są genialne. Przywołują w mojej głowie same dobre myśli. Prezentują się delikatnie, wiosennie i kobieco, czyli to co lubię najbardziej. 

Basilur - zielona herbata Oolong z nutą mleka. Miałam okazję spróbować ją już jakiś czas temu i pamiętam, że wtedy byłam równie zachwycona jej smakiem jak i dziś. Przypomniałam sobie o niej w ubiegłym tygodniu, kiedy spotkałam ją na półce sklepowej co jest rzadkim zjawiskiem w sklepach stacjonarnych. Smak jest delikatny, ale zarazem wyczuwalny. Bardzo aromatyczna mieszanka.

Paryski Szyk. Look Book. - książka zawiera mnóstwo stylizacji, które mogą nas zainspirować do ubrania na każdą okazję. Dzięki niej możemy poznać wiele sztuczek, które bez ciągłej wymiany garderoby pozwolą nam zawsze wyglądać stylowo i z klasą. Lubię tego rodzaju poradniki, także z przyjemnością ugoszczę tę pozycję w mojej biblioteczce. 

P.S. Bardzo się cieszę, że nowy cykl przypadł Wam do gustu i cieszy się tak dużym zainteresowaniem. Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze i wiadomości. 
Jesteście kochani! 

41 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo ładna. Sama bym ją ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu :) Buziaki Martyna :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kupować mojej wybrance oryginalną, nieszablonową biżuterię i takie kolczyki kupiłbym bez zastanowienia! Dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna seria! O książce nie słyszałam, ale zaraz wygoogluję, bo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adrianna super ;) Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować :)

      Usuń
  4. Sukienka jest po prostu genialna ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe polecenia, kiecuszka piękna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielona herbata z nutką mleka brzmi bardzo ciekawie ;) Z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basilur spróbuję, ciekawe jak smakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ;) Bardzo intrygujący i niespotykany smak ;)

      Usuń
  8. Madziu uwielbiam Twój gust. Wszystko trafione w punkt. Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, piękna sukienka. A tej książkowej pozycji nie znałam, muszę się z nią zapoznać. Śpieszę również donieść, że danie kulinarne, które proponowałaś na swoim blogu (lunch do pracy http://madziarebowiecka.blogspot.com/2016/11/szybki-lunch-do-pracy.html) jest przepyszne. Zrobiłam je na swoje przyjęcie
    urodzinowe i skradło serce gości, a dzisiaj przyrządziłam je na obiad, dzięki:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, kochana jesteś ;) Cieszę się, że danie skradło serca Twoich gości ;) Bardzo mi miło ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :) I moda na nie nigdy nie przeminie ;)

      Usuń
  11. Zaciekawiłaś mnie tą herbatą! Nigdy nie spotkałam jej w sklepie i zastanawiam się, gdzie dokładnie ją kupiłaś. W jakimś większym sklepie, czy takim osiedlowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta, niestety ciężko je dostać w sklepie. Można je zamówić przez internet. Swoją kupiłam w galerii handlowej w restauracji, która również oferuje herbaty itp. Nie jest to żadna sieciówka.

      Usuń
    2. Te herbaty można dostać w drogerii Rossmann. Zielona herbata z mlekiem również jest dostępna. Pozdrawiam, Marta.

      Usuń
    3. Dziękuję Marta za informację :)

      Usuń
  12. O rety, jakie fajne odkrycia! Animal Kingdom znam tylko ze zwierzęcych motywów, listki są cudne. Jestem bardzo ciekawa książki - to bardziej album czy poradnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka zawiera mnóstwo stylizacji, według mnie jest to bardziej album, gdyż porady, które są tam zwarte to raczej kilka słów przekazanych w luźnym stylu - typu "kiedy budzik nie zadzwonił... mam 3 minuty, aby się ubrać do biura".

      Usuń
  13. Sukienka śliczna i na lato idealna :) Ten drugi zestaw kolorystyczny też fajny, połączenie ciemnego niebieskiego i czerwonego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam dylemat na którą się zdecydować ostatecznie :)

      Usuń
  14. Sukienka rzeczywiście piękna i klasyczna, jednakże ja ze względu na moją miłość do second handów, mam wypaczone spojrzenie na ceny w normalnych sklepach i wszystko, co kosztuje powyżej 20 zł uważam za drogie xD A co do długości za kolano - również bardzo się z nią polubiłam. Jest szlachetna i bardzo wysmukla nogi (zwłaszcza moje - mam dość masywne uda, za to długie i chude łydki).

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka i kolczyki - strzał w dziesiątkę - piękne

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe połączenie - herbata z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka by mi się przydała, bo nie potrafię dobierać sobie ubrań, noszę to, co wygodne albo totalnie klasyczne, brakuje mi odwagi na eksperymenty.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już drugi raz w przeciągu kilku dni słyszę o tej książce. Przypadek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczna sukienka bardzo lubie klasyke ale i szalenstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zielona herbata z nutą mleka? :) WYjątkowo mne to zaciekawiło! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolczyki - liście monstery, rzeczywiście genialne! <3

    OdpowiedzUsuń