sobota, 25 lutego 2017

ponadczasowa kratka.


Każdy z nas ma swoje ulubione wzory, motywy na ubraniach, które zawsze mu się podobają i mimo, iż w szafie wisi już sporo ubrań w dany deseń to i tak jest w stanie kupić kolejną, podobną rzecz. Tak, jednym z moich ulubieńców wszech czasów jest kratka vichy. Bardzo lubię ją nosić o każdej porze roku. Jest dla mnie klasyczna i zawsze na czasie. Kiedy spotykam się z nią w sklepie, to od razu szeroko się uśmiecham i wiem, że jest szansa, iż możemy razem wrócić do domu... :) Tym razem było tak z sukienką, która wpadła mi w oko przy przeglądaniu kolekcji online. Jednak wolę ubrania przymierzyć w sklepie, także musiała poczekać, aż wybiorę się na zakupy. No i tak, to była miłość od pierwszego wejrzenia. Ma krój, który bardzo lubię - ołówkowy dół i dekolt w serek. Sukienka jest świetna, idealnie komponuje się z rajstopami, ale będzie też dobrze wyglądała letnią porą do sandałek czy też tenisówek. Dobrałam do niej gawroszkę w czerwonym kolorze z wzorem, który kojarzy mi się z moimi latami dzieciństwa.











sukienka - reserved / płaszcz - new look / apaszka - parfois / botki - bershka

28 komentarzy:

  1. Kratka vichy to dla mnie klasyk, podobnie jak pepitka:-). Śliczna sukienka i masz rację, będzie również fajnie prezentować się wiosną/latem. Czerwona gawroszka pięknie ożywia całość, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pepitka też jest dla mnie klasykiem :) Mam w swojej szafie spódnicę, która jest ze mną od lat i w ogóle mi się nie nudzi :) Uściski :*

      Usuń
  2. Jest Ci w niej ślicznie, bo Tobie jak mało komu pasują takie trochę retro klimaty (wbrew pozorom nie każdy wygląda w nich fajnie - do tego trzeba mieć konkretny, klasyczny typ urody - Ty masz to szczęście :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zestawienia !
    Pięknie wyglądasz , buziaki :)

    http://ladyinblackfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze pięknie wyglądasz :) Z przyjemnością ubrałabym ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. B.ładna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja ! Pozdrawiam!:*
    również dodalam;*

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba zgapię pomysł na chustę! super zawiązana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ile ja się namęczyłam nad wiązaniem ;) Zazwyczaj mi wychodzi pod spodem ten właściwy supełek i muszę na nowo próbować ;)

      Usuń
  8. Madziu,rewelacyjnie to wszystko wyszlo :))) Klasycznie,elegancko,pieknie i bardzo,bardzo modnie :))) Masz swietny styl,podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się zarumieniłam... ;) Pięknie dziękuję :) Pozdrowienia :)

      Usuń
  9. Kratka zawsze wygląda super :)
    Cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem dlaczego kratka jest ciągle modna, ale cieszy mnie to, że jest taki jeden wzór, który można nosić niezależnie od sezonu.

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się bardzo ponadczasowa! Wygladasz świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciebie przyciąga kratka, a ja mam to samo z paskami.
    Poza tym bardzo Ci pasuje ten deseń, do tego czerwona apaszka. Nie może być lepiej:)super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa paski też bardzo lubię, także doskonale rozumiem to przyciąganie :)

      Usuń
  13. Teraz często widać taka kratkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam :*
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/02/nowosci-kosmetyczne-ziaja-revlon-kobo.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, że post głównie jest o koszuli, która jest na prawdę dobra do większości rzeczy, ale apaszka... Uwielbiam! Mi też przypomina dzieciństwo i cieszę się, że moda na nią powraca <3. Mam zamiar sobie kupić w kilku kolorach, ale czerwona to Must-Have

    OdpowiedzUsuń
  16. Kratka zawsze modna :D Sama czesto wybieram ten wzór :D Bardzo podoba mi się akcent czerwieni :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna krata! No i ta apaszka <3

    OdpowiedzUsuń