niedziela, 5 marca 2017

karmel.

Zbliżająca się wiosna wywołuje we mnie ogromną radość. Tęsknię już za słonecznymi dniami, kwitnącymi kwiatami i tym zapachem w powietrzu, który jest nie do opisania... Słoneczne promienie potrafią być bardzo motywujące i zmienić nastrój w sekundę. Także powoli uśmiech nie schodzi mi z twarzy... ;)
Karmelowy płaszcz jest jednym z ulubionych klasyków w mojej szafie. Fason i kolor sprawdzają się idealnie w połączeniu z wieloma elementami mojej garderoby. Świetnie nadaje się na pierwsze wiosenne dni, gdyż ma delikatną podszewkę, która dodatkowo daje ciepło. Tym razem zestawiłam go z bordową koszulą, którą można nosić na dwa sposoby - zawiązując kokardę, bądź puszczając luźno sznureczki. Jest zwiewna i bardzo kobieca. Jeansowa spódnica to dla mnie nieprzemijający klasyk. Zawsze wygląda stylowo.








płaszcz - promod / koszula - promod / spódnica - top secret / botki - bershka

36 komentarzy:

  1. Pięknie Madziu 💚 Ty sama jesteś jak wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  2. super trencz, wiosną również na taki stawiam :) podoba mi się Twój zestaw

    OdpowiedzUsuń
  3. Trencz bardzo mi się podoba :) Muszę sobie w końcu jakiś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, na pewno będzie Ci służył przez długie lata :)

      Usuń
  4. Cały zestaw jak najbardziej w moim stylu ;) Idealna pora na takie płaszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafił w Twój gust :) Buziaki Madziu :*

      Usuń
  5. Madziu,cudnie :))) Bezowy trencz jest wyjatkowy a w polaczeniu z czerwienia nabral jeszcze wiekszej urody :))) Jestem pod ogromnym wrazeniem tego duetu kolorystycznego nie sadzilam,ze moze tak swietnie ze soba wspolgrac:))) brawo za swietny pomysl i dzieki za inspiracje :))) pozdrawiam goraco,Renata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia, pięknie dziękuję i jest mi niezmiernie miło, że mogłam Cię zainspirować ;) Ściskam :*

      Usuń
  6. Oj pięknie i wiosennie :)
    Bardzo uroczo :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się płaszcze w takich odecieniach! Wyglądasz super!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódnica! Lubię takie zestawienia :) Już nie mogę doczekać się wiosny, by nosić trencze :)
    Zapraszam do siebie: http://nouw.com/sylviastyle/oversizowa-koszula-w-paski-29256916

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja, również się stęskniłam za wiosną i już nie mogę się doczekać pachnących drzew i zielonych łąk.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym by wiosna zawitała już na stałe. Świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie mogę doczekać się już wiosny:) Piękny płaszcz!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny płaszcz i świetna stylizacja:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna spódniczka i płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też już nie mogę doczekać się cieplejszych dni :) Masz piękną spódniczkę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda wyśmienicie! Istne arcydzieło :-) Muszę spróbować jak najszybciej. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, karmelowy plaszczyk powinen znalezc sie w szafie kazdej kobietki! :) Dodaje szyku, co zreszta udowodnilas swoim dzisiejsyzm lookiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny look.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda wspaniale! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódnica jest piękna!:)
    Masz cudowne brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również już wyglądam za pierwszymi wiosennymi znakami. :) Beżowy płaszczyk jak najbardziej w moim stylu, a piękny czerwony podkład czyni stylizację wyrazistą. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie to wszystko zgrałaś, bardzo podoba mi się Twój karmelowy płaszcz. No i niezmiennie podziwiam Twoje piękne, kręcone włosy :-), pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się Twój płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne połączenie kolorów, ładny płaszczyk :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw
    mam tą samą spódniczkę i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śwetne! Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń