poniedziałek, 27 marca 2017

cześć wiosna.

Za oknem wspaniałe słońce. Wiosna w pełni rozkwitu. Jest pięknie. Idealnym rozpoczęciem nowego sezonu jest motyw kwiatowy. Chyba każdy z nas spoglądając na ten wzór od razu pomyśli o wiosennej łące i wspaniałym czasie, który jest przed nami.  Kwiaty to print, który według mnie nigdy nie przeminie. Zawsze wygląda kobieco i delikatnie. Dodatkowo koszula, którą dziś Wam prezentuję posiada urocze bufki, które dodają jej jeszcze większej słodyczy. W towarzystwie jeansów i klasycznego trenczu można śmiało biec na powitanie wiosny.










koszula - wólczanka / jeansy - zara / płaszcz - promod

32 komentarze:

  1. Kolorem tej bluzki przyciagnelas moja uwagę na ig:) jest piękny :)
    Www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzisz ciekawego bloga :) pamiętam, że 'odkryłam' Cię na Instagramie gdzie byłaś w kraciastej sukience z Mohito :-P Bardzo ładna koszula! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous post dear and I absolutely adore all the items you picked out, the pics are stunning is beautiful xx You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna koszula! w moim ulubionym kolorze :)
    dobrze, ze wreszcie słońce wyszło, aż chce się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna koszula, uwielbiam takie kolory oraz wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna jest ta koszula!
    Nie wiedziałam, że oni mają taką ładną kolekcję damską!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, mają całą kolekcję pięknych koszul :)

      Usuń
  7. I oba ta wiosna zadomowila się u nas na dobre :D

    baaardzo podoba mi się koszula, szczegolnie że sama uwielbiam nosić kwiatowe desenie <3
    i portaski podarciuchy super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu,cudnie :))) koszula jest wyjatkowa a kolor plaszcza tylko podkreslil jej kolor,jestem zauroczona :))) swietny look w ktorym wygladasz bajecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja nie w moim stylu, ale balerinki bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię :) Mam chęć jeszcze na granatowy :)

      Usuń
  11. Bardzo fajne masz okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula cudna, chcę taką ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna koszula! Uwielbiam takie kolory - nie tylko wiosną :)
    Właśnie mnie zainspirowałaś i chyba dziś na obiad do rodziców założę koszulę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna, radosna zieleń tej bluzeczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tytuł posta od razu skojarzył mi się z piosenką : Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty :) Teraz słucham jej na okrągło :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna koszula, idealna na wiosnę. :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń