niedziela, 1 stycznia 2017

maki.

Witajcie w Nowym Roku! Mam nadzieję, że okres świąteczno-noworoczny mija Wam w przyjaznej i rodzinnej atmosferze. Za mną wspaniały czas odpoczynku i spotkań z bliskimi. Niestety to co przyjemne szybko mija... także pora wrócić do pracy. Życzę Wam, aby Nowy Rok był dla Was radosny, pełen miłości i aby otaczali Was sami dobrzy ludzie!


Sukienka, którą dziś Wam prezentuje urzekła mnie od pierwszych chwil. Czerwone maki prezentują się bardzo kobieco i delikatnie. Mimo tego, iż wzór jest duży i rzucający się w oczy, uważam, że jest ona niezwykle dziewczęca, czyli to co lubię najbardziej. Do tego kokarda koło szyi, ach!
Od pewnego czasu nie wyobrażam sobie zimy bez czapki. Nie wiem jak kilka lat wstecz mogłam przechodzić cały ten czas bez okrycia głowy. Hmmm... chyba pewne nawyki przychodzą z wiekiem.








sukienka - no name / czapka - sezonowa szafa / botki - nessi

28 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. I to słońce, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Udało się złapać kilka słonecznych chwil... ;)

      Usuń
  2. A cudne okularki skąd pochodzą? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta sukienka, bardzo mi się w niej podobasz, ciekawie wygląda w połączeniu z czapką :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;) Sukienka urzekła mnie w kilka sekund, także nie mogłam jej samotnie zostawić w sklepie... ;)

      Usuń
  4. co do tych nawyków to mam nadzieję że i we mnie się kiedyś wyrobi bo narazie jak temperatura nie przekracza -10 to śmigam bez czapki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękną masz tą sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza ta sukienka, masz rację, bardzo dziewczęca. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze:-), pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, dla Ciebie również samych wspaniałości na Nowy Rok :)

      Usuń
  7. Świetna sukienka, chętnie bym taką nosiła. Mam nadzieję, że w tym roku zacznę częściej chodzić w sukienkach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować ten plan ;)

      Usuń
  8. Makowa panienka :-) Śliczna ta sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makowa panienka - jak to ładnie brzmi ;) Dziękuję :*

      Usuń
  9. Przepiękny strój!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous dress <3 <3
    www.oannafashionsimbol.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz w sukieneczce ;) a co do czapki to mam tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz :) urocza sukienka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka.:) Maki uwielbiam, kiedyś miałam letnią spódnicę, piękną i długą, czarną i z wielkimi czerwonymi makami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja sukienka sądząc po opisie, musiała prezentować się cudnie... ;)

      Usuń
  14. Aż się uśmiechnęłam do tej Twojej sukienki :) Cudowna, wyrazista
    i taka odległa od zimy, świetnie z tą czapką Madziu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń