niedziela, 8 stycznia 2017

zimowo.

Wreszcie za oknem zimowa sceneria. Przyznam szczerze, że bardzo mnie cieszy biała aura, bo już trochę byłam stęskniona za tą puchatą pierzynką. Do tego słońce w dużej ilości i od razu robi się przyjemniej. Ostatnio nie rozstaję się z moim swetrem, który jest bardzo ciepły i idealnie komponuje się z większością mojej zimowej garderoby. Bardzo lubię kobaltowy kolor, dlatego ostatnio naszła mnie ochota na moją zapomnianą spódnicę, która leżała w otchłani szafy. Ciekawą alternatywą dla czapki czy też nauszników jest opaska. Mam wrażenie, że to zapomniany element garderoby, a jakże przydany i stylowy.











sweter - bershka / body - gatta / spódnica - h&m / buty - bershka / opaska - promod

24 komentarze:

  1. Bardzo fajny masz ten sweter, milutki widać. Zawsze też zachwycam się też Twoimi włosami, bardzo mi się podobają:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że nie spodziewałam się, że będzie taki cieplutki :) Bardzo mi miło, dziękuję ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Daria ja też ;) Nie wyobrażam sobie zimy bez takiego otulacza ;)

      Usuń
  3. piekna jesteś! uwielbiam ogromniaste swetry <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu,piekna stylizacja :)duze swetry kocham nad zycie i uwazam,ze mozna je laczyc swobodnie z wieloma rzeczami.Ale prosta olowkowa spodnica to strzal w 10,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnice ołówkowe bardzo lubię, także przy ostatnich porządkach w szafie wyjęłam je na pierwszy plan i mam zamiar z nich namiętnie korzystać ;)

      Usuń
  5. Świetny sweterek oraz przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweter i spódnica;) cudne włoski:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobalt daje cudowne ożywienie i bardzo podoba mi się w Twojej stylizacji:-) Dzięki Tobie zaczynam zastanawiać się nad zakupem opaski :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest śliczny i wygląda na niesamowicie ciepły, co przy obecnej aurze jest sporą zaletą :)

    Podoba mi się też opaska - jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w sweterze ostatnio oglądałam nawet podobne na Zalando.. To Twój nowy nabytek czy może gdzieś w bezmiarze witryn sklepowych bądź internetu jeszcze gdzieś taki znajdę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstancja sweter kupiłam niedawno :) Myślę, że jeszcze powinien być dostępny w sklepach :)

      Usuń
  10. Ja również cieszę się ze śniegu i że w końcu zawitała ta prawdziwa zima :D
    aczkolwiek trochę zimno brrr!
    super wyglądasz :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  11. och te opaski są zdecydowanie niedoceniane!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza stylizacja! Tez już tęskniłam za białym puchem i cieszę się, ze teraz u mnie prószy śnieg :)
    Zapraszam do mnie: http://sylviastyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! <3 Takie sweterki są suuuper! :)

    OdpowiedzUsuń