niedziela, 29 stycznia 2017

futrzana etola.

Dziś chciałabym przedstawić Wam moją futrzaną etolę. Skradła moje serce bezwarunkowo. Przede wszystkim swoją uwagę zwróciła na mnie swoim kolorem. Pasuje do wielu moich zimowych okryć. Prócz walorów estetycznych trzeba podkreślić to, że wspaniale ogrzewa. Także długie spacery nie są mi straszne z takim otulaczem. Płaszcz, który jest moim nabytkiem z wyprzedaży sprawdza się idealnie jako baza do wielu kombinacji z dodatkami. Brakowało mi w szafie takiego klasyka. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.
Ubiegły weekend spędziłam na chorowaniu w domu, także wspaniale było wybrać się wreszcie na spacer, napić się kawy w miłym towarzystwie... i celebrować przyjemne chwile. Powoli już tęsknię za cieplejszymi dniami...










płaszcz - new look / etola - new look / torebka - parfois / botki - bershka 

30 komentarzy:

  1. Wspaniała ta etola!
    Dodaje elegancji każdemu chyba zimowemu okryciu wierzchniemu!
    Wyglądasz z nią (i z tym beretem!) tak... parysko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła Ci do gustu ;) Marzyła mi się od dawna, także trzeba było wreszcie zrealizować marzenia ;)

      Usuń
  2. Piękny płaszcz, kolor ma świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z komentarzem wyżej,parysko,pięknie!❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasa! Piękny kobiecy zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ariadna bardzo mi miło ;) Klasyka zawsze się sprawdza :)

      Usuń
  5. Płaszczyk jest świetny! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i ciekawy wpis. Zapraszam na mojego nowego bloga o urodzie, kosmetykach i lifestyle'u 13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu,wygladasz fenomenalnie:)))) Etola idealnie domknela ten bardzo stylowy look :))) jest pieknie,klasycznie,szykownie,uroczo ale i dziewczeco i mlodzienczo:))) Madziu brawo :)))) jestem absolutnie na TAK:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renata, bardzo dziękuję ;) Uśmiech mam od ucha do ucha ;)

      Usuń
  8. Etola fantastycznie upiększyła całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie prezentuje się ta etola no i kolor doskonały! Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/ Trzymamy kciuki i pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz w tej etoli , bardzo Ci pasuje :)!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja :) Etola bardzo ładnie prezentuje się na zdjęciach :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor taki nietypowy, ale bardzo ładnie współgra z Twoją karnacją :)

    Biorę udział w 30 dniowym challengu blogerskim, może zechcesz wpaść w wolnej chwili i zobaczyć? :)
    Serdecznie zapraszam i pozdrawiam!
    30days blog challenge

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta etola, mam nadzieję że ze sztucznego futerka :D
    Stylizacja nie w moim stylu ale wyglądasz b. dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że sztuczne. Nie wyobrażam sobie inaczej :)

      Usuń
  14. Bardo lubię futra na kapturze czy jako etole. Są miłe i ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz. Etola dodaje całości elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwykle byłam negatywnie nastawiona do tego typu ozdób, ale tym postem zmieniłaś moje myślenie. Bardzo fajnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do klasycznego zestawu dodałaś piękną etolę, tworząc tym samym oryginaną i przyciągającą uwagę stylizację:) super:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ma idealny kolor do mojego zielonego płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń