czwartek, 12 stycznia 2017

ulubieńcy grudnia.

Kolorowanka - już dawno miałam chęć na zakup kolorowanki, ale przyznam szczerze, że żadna nie przyciągała mnie swoją zawartością. Do czasu, aż trafiłam na kolorowankę wypełnioną tym co lubię najbardziej - kubki, moda, meble, słodkości... Same kobiece smaczki. Dopiero teraz dotarł do mnie ich fenomen. Sprawiają, że uruchamia się w nas kreatywne myślenie i nasza wyobraźnia zaczyna działać na całego. Polecam Wam 'zmierzyć' się z malowankami, bo sprawiają wiele radości.


English Tea Shop - midokrzew, jagody acai. Herbata w 100% organiczna. Miodokrzew nie zawiera kofeiny, więc idealnie nadaje się dla dzieci i kobiet w ciąży. Ma działanie relaksujące i zdrowotne. Honeybush odpręża i rozkurcza mięśnie, bardzo dobrze wpływa na trawienie. Zalecany jest również przy silnych bólach menstruacyjnych i menopauzie. Dobrze radzi sobie z kaszlem i wszelakimi infekcjami gardła. Wytwarzana jest na Sri Lance, która jest herbacianym rajem. 


Ikony Jazzu Świątecznie - Chilli Zet - płyta zawiera świąteczne przeboje takie jak: Santa Baby, Winter Wonderland, które wykonane są przez największych jazzowych wykonawców... min. Frank Sinatra, Tonny Bennet czy Chris Botti. Dzięki tej płycie grudzień był jeszcze bardziej magicznym miesiącem. Wspaniałe aranżacje, które idealnie wpisują się w zimowy czas. 

15 komentarzy:

  1. Piękna okładka tej płyty, a herbatę mam ochotę wypróbować. Gdzie ją kupiłaś? Nie widziałam jej nigdzie, poza jakąś restauracją chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gustowna okładka, to prawda ;) Zawartość jeszcze lepsza ;) Herbata z TK Maxx :) Są też dostępne online :)

      Usuń
  2. Ukradłabym tą herbatkę!!!! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowanki to czysta przyjemność :D Nigdzie nie jest napisane, że są zarezerwowane tylko dla dzieci :D Uczą kreatywności, korzystania z wyobraźni i co najważniejsze - wyciszają :D Jest to idealny sposób na uspokojenie się i odreagowanie stresu - przynajmniej dla mnie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kolorowanka jest idealna dla mnie! Mam jedną, dostałam w prezencie, ale tematyka nie moja i kolorowanie nie jest tak przyjemne jak mogłoby być :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną kolorowankę, świetna szczególnie na zimowe i jesienne wieczory :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kubeczki to i ja z przyjemnością pokolorowałabym sobie :) Ogólnie mam słabość do ładnej porcelany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jak dobrze mieć bratnie dusze w tym temacie... ;)

      Usuń
  7. Aż bym się napiła takiej herbatki :D Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi ulubieńcy, jejku ja już nie pamiętam kiedy ostatnio kolorowałam jakąś kolorowankę :o
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu,swietny post zrobilas,genialne zdjecia ....ide na strone Empiku moze znajde plyte.

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło, baaardzo dziękuję ;) Mam nadzieję, że płytę uda Ci się dostać ;)

      Usuń
  10. Muszę sobie kupić tę herbatę, bo bardzo często mam kaszel ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. "Tylko" trzy rzeczy, ale jakie! Zaparzyć sobie herbatki, włączyć płytę i kolorować- fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń