poniedziałek, 30 maja 2016

letnie paski.

Pogoda ostatnio rozpieszcza nas na tyle, że można sukcesywnie wymienić garderobę na lżejszą. Spódnica, którą dziś prezentuję jest ze mną od zeszłego lata i z przyjemnością do niej wróciłam w tym sezonie. Bardzo mi odpowiada jej długość, bo nie lubię zbyt krótkich spódnic i przyznam szczerze, że mam chęć na kolejną o podobnym kroju. Bardzo polubiłam się z tym fasonem. Połączyłam ją z białą koszulką i przewiewną kurtką w szarym kolorze. Wisienką na torcie są buty z sercami. Miałam obawy przed ich kupnem, ale nie zawiodłam się na nich. Czuję się w nich wygodnie i komfortowo.










t-shirt - zara / kurtka - stradivarius / spódnica - stradivarius / buty - intershoe - mel by melissa

25 komentarzy:

  1. Pięknie! Już czuć lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Długość spódnicy raczej nie dla mnie, ale całość prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) może jednak warto spróbować czegoś nowego :)

      Usuń
  3. uwielbiam ten look :-) super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką długość spódnicy trudno się nosi - jest problematyczna, bo i zgrabnych nóg wymaga i z nie każdym modelem butów się zgra.
    A Ty ją nosisz rewelacyjnie!

    Świetnie wyglądasz, Magda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica jest boska i w Ty w niej wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję ;) paski chyba nigdy mi się nie znudzą ;)

      Usuń
  6. ciekawa spódnica ;)

    https://ameliarejmi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Od pewnego czasu pogoda znacznie się poprawiła, świetnie wygląda ta spódnica! Ja jednak nie wiem czy bym się dobrze w takiej czuła.
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... a może jednak warto przymierzyć i okaże się, że dobrze się w niej czujesz ;)

      Usuń
  8. Torebka i goździki dodają niezwykłego charakteru stylizacji :) wyglądasz pięknie i bardzo pasuje Ci taka długość spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Madzia Ty ślicznotko :)
    Zestaw ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódnica! ;)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw od A do Z. Spódnica ma tzw. trudna długość, ale jak widać można stworzyć ładny zestaw i na dodatek nie w szpilkach. Super!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ta spódnica jest dla mnie zdecydowanie za długa, mam 150 cm wzrostu i zapewne by mnie jeszcze skróciła ;) ale Ty w niej wyglądasz super !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądasz, spódnica jest świetna, a całość idealnie ze sobą współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bucki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam takie spódnice. Cały zestaw mi się podoba. Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń