niedziela, 22 maja 2016

koronkowa spódnica.

Czasami warto zrobić remanent szafy, gdyż na nowo można odkryć dawno zapomniane ubrania. Tak też było z moją koronkową spódnicą. Mam ją w szafie od dwóch lat i początkowo byłam nią tak zachwycona, że wyeksploatowałam ją do znudzenia, aż do dziś.

Zatęskniłam i pojawił się pomysł by ponownie ją wykorzystać. Koronka jest jednym z moich ulubionych akcentów w modzie. Dodatkowo jest w wyrazistym kolorze i fasonie. Czegóż chcieć więcej? :)


Lata nie wyobrażam sobie bez jeansowej kurtki. Wiem, że będzie pasowała do wielu moich stylizacji, także jest to mój must have każdego wiosenno - letniego sezonu. Conversy marzyły mi się od dłuższego czasu. Postanowiłam wreszcie zrealizować ten plan!
Bardzo lubię połączenie trampek ze spódnicami czy też zwiewnymi sukienkami.
Czuję, że to lato będzie należało do nich :)










spódnica - mohito / kurtka - mango / t-shirt - zara / conversy - answear / torebka - tk maxx

29 komentarzy:

  1. Spódnica śliczna :) a stylizacja idealna :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, przypomina mi moje ulubione klimaty:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. That's such a beautiful nice outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudowna koronka!

    valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę zajrzeć do swojej szafy, bo pewnie też kryje się wiele rzeczy, które dostaną swoje "drugie życie;p" :)
    Piękny kolor spódnicy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu, pamiętam, że pisałaś mi o tej koronkowej spódniczce:-), super że dałaś jej kolejną szansę, jest piękna. No i fajnie zgrałaś ją z resztą. Też wyciągnęłam jeansową kurteczkę, bo pasuje do wielu zestawów i będzie idealna na nadchodzące lato. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie przyszedł na nią czas ;) Bez kurtki jeansowej nie ma u mnie lata ;) Pozdrawiam :*

      Usuń
  7. great post as usual :)
    kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor spódniczki, uwielbiam takie odcienie niebieskiego :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny kobaltowy kolorek !:) pasuje do Ciebie idealnie
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnicę bym lekko skróciła bo jakoś nie widzę siebie w takiej długości, ale wszystkie elementy bardzo ładnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja bym spódnicę schowała z powrotem do szafy.I to głęboko.Bo wygląda "babciowato"

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie stylizacja na 10!:) nie jestem miłośniczką szpilek, więc trampki noszę praktycznie do każdej stylizacji i jak dla mnie nie ma się co przejmować, że do koronki nosimy obuwie sportowe - zresztą tą stylizacją udowodniłaś, że wszystko świetnie do siebie pasuje :) a co do długości spódnicy, myślę że w wersji mini nie byłaby taka ładna ;)

    xxx

    anna from http://stylelovely.com/mimundonormal/

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam połączenie trampek ze spódniczką <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie koronkowe szorty i spódnice

    OdpowiedzUsuń