niedziela, 8 maja 2016

magiczna czerwień.


Bluzka z dzisiejszego wpisu jest moim najświeższym zakupem. Czerwień bardzo lubię, co już zapewne dało się zauważyć wcześniej. Dobrze czuję się w tym kolorze i od wielu lat nie jest w stanie mi się znudzić. Wg mnie zawsze jest na czasie. Jako że, odświeżam swoją garderobę na wiosnę i mam braki w bluzkach i koszulach, postanowiłam odwiedzić Promod, gdzie ostatnio zachwycam wieloma rzeczami. Już mam na oku kolejne smaczki ;) Bluzkę zestawiłam z klasycznymi jeansami. Do tego baleriny, które również są nowością w mojej szafie. Skusił mnie ich kolor, bardzo lubię takie odcienie butów na lato. Torebka z Tk Maxx, którą już wcześniej poznaliście jest świetna, nie rozstaję się z nią od dłuższego czasu. 

Poza tym... ostatnio zwiedzam swoją okolicę, jej bliższe i dalsze zakątki. Jak się okazuję w naszym zasięgu jest wiele wspaniałych miejsc. Tym razem wybrałam się do Arboretum w Rogowie. Jest to jeden z największych ogrodów tego typu w Polsce. Połączony z dawnym siedliskiem leśnym, więc ta kompozycja daje wyjątkowe widoki. Na pewno nie będzie to moja ostatnia wizyta, ogród z miesiąca na miesiąc zmienia swój urok, na przełomie kwietnia i maja pięknie kwitły drzewa oraz krzewy. Kolejne odwiedziny odkryją nową twarz tego cudownego miejsca. 













bluzka - promod / jeansy - h&m / baleriny - new look / torebka - tk maxx

23 komentarze:

  1. Śliczna bluzeczka :)) świetny kolorek ! Pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że przypadła Ci również do gustu :)

      Usuń
  2. Bardzo Ci pasuje taki kolor jak ta bluzka :) Ładne zdjęcia i piękne masz włosy!;) Jako posiadaczka prostych drutów zawsze wzdycham jak widzę taką burzę loków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! Ja kiedyś chorowałam na proste włosy... ale już mi przeszło i polubiłam się ze swoimi lokami :) Dobrego dnia :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba, czerwony to jeden z ulubionych moich kolorów

    OdpowiedzUsuń
  4. w czerwieni wyglądasz bardzo dobrze - to kolor stworzony dla Ciebie!

    kurczę, chociaż mój Lechu pracuje tuż obok tego arboretum, w Jeżowie, to jakoś nigdy nie mieliśmy okazji wybrać się tam - czy na zdjęcia czy na spacer.
    muszę go jakoś o to przycisnąć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! koniecznie musisz się wybrać, bo naprawdę warto :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. jestem z nich bardzo zadowolona, bo nie przypuszczałam, że będą takie wygodne ;)

      Usuń
  6. Czerwień to zdecydowanie Twój kolor:-). Również bardzo go lubię, jest energetyczny i bardzo kobiecy:-).

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze Ci w czerwieni! ja równiez uwielbiam ten kolor;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka w pięknym, kobiecym kolorze i z modnym wiązaniem! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna bluzka<3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka piękna, ładny ten czerwony i ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci pasuje czerwień (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci pasuje czerwień (:

    OdpowiedzUsuń