wtorek, 3 maja 2016

cześć maj.

Kurtka jeansowa jest dla mnie nieodłącznym elementem podczas wiosennego sezonu. Idealnie sprawdza się do zwiewnych sukienek, których w mojej szafie jest bardzo dużo. Lubię taki delikatny i dziewczęcy look, jestem wierna sukienkom i spódnicom od lat. Prezentowaną na zdjęciach kurtkę kupiłam w Mango, gdzie był bardzo duży wybór odcieni i krojów. Wybrałam klasyczną długość w ciemniejszym kolorze, gdyż mam już w swojej szafie jasny wytarty jeans. Sukienka jest nowym nabytkiem z C&A. Musicie przyznać, że ma uroczy motyw rowerów i kwiatów. Wisienką na torcie jest czerwona torba z Venezii. Połączenie czerwieni i granatu jest wg mnie świetnym duetem i bardzo dobrze czuję się w takich kolorach.

Nieśmiało chcę się Wam pochwalić, że mój blog obchodzi dziś pierwsze urodziny.
Bardzo Wam dziękuję za wspólnie spędzony czas, odwiedziny i komentarze. Sprawia mi to ogromną frajdę i daje dużo radości. Cieszy mnie to, że coraz więcej osób odwiedza mój blogowy zakątek. Mam nadzieję, że będzie tak dalej, bo to bardzo przyjemne uczucie. 
Dziękuję i ściskam Was mocno! 










sukienka - C&A / kurtka - Mango / buty - Tk Maxx / torebka - Venezia / rajstopy - Gabriella

22 komentarze:

  1. Sukienka (i to jeszcze z takim motywem;)), to moim zdaniem idealny strój na majówkę. A połączenie czerwieni z granatem, to jedno z moich ulubionych. Gratulacje z okazji pierwszych urodxin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że taki zestaw również przypadł Ci do gustu ;)

      Usuń
  2. A czemu nie pokazałaś kurtki na sobie, chętnie bym zobaczyła. Sukienka urocza, sama bym taką kupiła, no i masz rację, czerwień do granatu bardzo pasuje. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest wspaniała - wyglądasz bardzo dziewczęco! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosenna stylizacja, super ;-) pozdrawiam
    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tej sukience, a zdjęcia trzecie od dołu jest rewelacyjne:-), świetnie uchwycona chwila:-). Kochana, gratulacje i wszystkiego dobrego, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie też mi się bardzo podoba ;) Jeszcze raz bardzo dziękuję za ciepłe słowa! Buziaki :)

      Usuń
  6. Noo ,od razu lepiej.Człowiek uczy się na błędach, Madziu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chyba byłam dziś zbyt rozkojarzona... :)

      Usuń
  7. pogoda jak na początek maja mega dopisała :) brakowało mi takich słonecznych dni ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby było jak najwięcej słońca w najbliższych dniach ;)

      Usuń
  8. Masz uroczą sukienkę! A granat z czerwienią to idealna para :)


    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: niebiesko, wiosennie z dodatkiem żółtych żonkili - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! bardzo lubię ten zestaw kolorystyczny od lat ;)

      Usuń
  9. Swietna sukienka! Gratulacje z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jaka śliczna ta sukienka pasuję do Twojej urody :) Ślicznie!!!
    Gratulacji pierwszych urodzin, życzę by było dużo więcej takich dni i by blog dawał Ci dużo satysfakcji!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog daje dużo uśmiechu ;) Mam nadzieję, że będzie tak dalej ;)

      Usuń
  11. pięknie i zarazem uroczo wyglądasz w tej sukience<3

    OdpowiedzUsuń