niedziela, 5 czerwca 2016

granatowa sukienka.


Chyba Wam jeszcze nie wspominałam o tym, ale latem uwielbiam nosić sukienki. Jest to dla mnie bardzo wygodny i praktyczny strój. Do tego są kobiece i wg mnie dodają uroku każdej z nas. W tym roku postanowiłam nabyć kilka nowych kroi do swojej kolekcji. Jako pierwszą prezentuję Wam granatową sukienkę, która kupiłam w Promod. Przede wszystkim ma długość którą bardzo lubię, gdyż nadaje się również do biura, gdzie nie wypada nosić krótszych sukienek. Jest wykonana z lejącego denimu, także świetnie się układa i nie jest gniecąca, co zdecydowanie ułatwia życie. Dobrałam do niej pudrowe sandały na słupku. Bardzo mi się podoba taka kombinacja kolorystyczna.









sukienka - promod / buty - f&f / torebka - tk maxx

20 komentarzy:

  1. Ostatnio polubiłam sukienki, wcześniej nie czułam się w nich komfortowo. Ta wygląda super, myślę, że sama bym ją chętnie założyła. :>
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec tego pora wybrać się na zakupy ;) Na pewno przypadnie Ci do gustu ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tej sukience. Granat to piękny kolor i zdecydowanie ponadczasowy. Również uwielbiam sukienki, nosić i szyć:-). To bardzo kobieca część garderoby, która pięknie potrafi podkreślić nasze atuty. Poza tym jest bardzo funkcjonalna, bardzo łatwo stworzyć z niej zestaw - na spotkanie, do pracy, imprezę itp. Zalet mogłabym wymieniać dużo:-). Piękne zdjęcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zgadzam się ze wszystkim! Szyć... oj Ty to robisz cuda ;) Buziaki

      Usuń
  3. Granat to Twój kolor, bardzo ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest prześliczna, Madziu!
    Ja, choć sukienkowa nie jestem, takie ich fasony bardzo lubię!

    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :) tym bardziej doceniam Twoje słowa ;) wielkie dzięki :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna sukienka, w granatowym Ci do twarzy, ładnie. No i te sandały dodają takiego smaczku, idealnie dobrane, tak trochę retro. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandały są świetne! Kolor i obcas bardzo przypadły mi do gustu :)

      Usuń
  6. Super wpis! Cudowna kreacja :)Zapraszam do siebie http://cryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz...serdecznie pozdrawiam...wchodzi weryfikacja i trudno dodać komentarz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miło ;) hmmm... mam nadzieję, że problem był chwilowy :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba Twoja sukienka, szczególnie z jasnymi bucikami. Super.

    OdpowiedzUsuń