niedziela, 19 czerwca 2016

kratka vichy.


Wiosną i latem zdjęcia robią się same. Natura rozkwita w pełni i daje wiele nowych możliwości. Naturalne kolory pozwalają spojrzeć na świat zupełnie z innej strony.  Mam nadzieję, że Wy również doceniacie takie "proste" sprawy i dają Wam wiele radości...


W tym sezonie sukienki zdecydowanie podbijają moje serce. Kolejną, która dołączyła do mojej kolekcji jest prezentowana dziś w biało - granatową kratę z Mohito. Długość, którą bardzo lubię. Dodatkowo kokarda jako uroczy detal... i wisienka na torcie w postaci subtelnego dekoltu na plecach. Bardzo lubię sukienki z takim wycięciem. Zestawiłam je z brokatowymi butami, które również kupiłam w tym samym sklepie. Do tego okulary z Top Secret, które nie dość, że są bardzo duże to mają jeszcze wzór panterkowy, który baaaardzo lubię na okularach.













sukienka - mohito / buty - mohito / okulary - top secret

24 komentarze:

  1. Zdjęcia jak z planu filmowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna sukienka :)

    http://www.ladyagat.com/2016/06/total-black/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne miejsce na zdjęcia. Ogólnie świetna stylizacja, ale w butach to po prostu się zakochałam *.* :P
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo jak miło, że ktoś docenił również buty, które wg mnie są świetne! jak kupiłam sukienkę, to od razu pomyślałam, że najlepiej byłoby zestawić ją z takimi świecidełkami ;)))

      Usuń
  4. Wow! What a beautiful dress perfectly in tune with the background
    I love!
    xoxo
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia niesamowite, a sukienka śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja ;) od trzeciego zdjęcia nie mogę oderwać wzroku :*
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ładnie, urocza sukienka i cudne buciki. A ten dekolt na plecach fantastyczny. Panterkowy wzór na okularach też mi się podoba. Ech, wszystko mi się podoba i zdjęcia w polu też :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sukienka, świetna stylizacja :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!

    https://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kratkę, ale sama nie mam odwagi nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka! Mi niestety taki krój nie pasuje, ale Ty wyglądasz przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jest ta sukienka a Tobie w niej pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Extra kiecka i świetny plener do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Madziu, bardzo ładnie Ci w tej sukience. Jest bardzo dziewczęca. Też uwielbiam sukienki i chyba najczęściej je noszę/szyję:-). Bardzo fajny dekolt na plecach, lubię takie rozwiązania w bluzkach/sukienkach, pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to jak zwykle mam spóźniony zapłon, ale nic to - ważne, że tu dotarłam :D

    Sukienka jest piękna, zdjęcia - jeszcze piękniejsze!
    Już dawno temu, widząc je na FB, miałam to napisać.
    Ale czasu, jak zwykle, brak ;)

    Zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wdzięczna sukienka, ale jakie włosy ładne!

    OdpowiedzUsuń