środa, 4 października 2017

szary look.

Szarość jest bardzo wdzięcznym kolorem. Idealnie wpisuje się w każdą porę roku i wcale nie musi być nudna. Może stanowić bazę do wielu kombinacji w modzie. Dobrze będzie prezentowała się jako tło dla mocniejszych akcentów, takich jak np. butelkowa zieleń, musztarda czy też bordo, ale będzie też dobrze wyglądała jeśli postawimy na total look.
Mój szary sweterek tym razem postanowiłam skompletować ze spodniami w kratę. Iście jesiennie i z delikatną nutą retro. Taki model spodni będzie również dobrze wyglądał w eleganckim zestawieniu z białą koszulą. Do tego klasyczne dodatki w czerni i można ruszać na popołudniowy spacer.










sweter - H&M / spodnie - Stradivarius / buty - CCC 

26 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia na tle tej czerwonej ściany z liści - tak jesiennie, nostalgicznie nieco, a jednocześnie z gracją i nutą świeżego powiewu niczym morska bryza :) Bardzo podobają mi się sweter, okulary oraz torebka. Całość dopełnia idealnie pasujący lakier do paznokci i błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia jesteś niesamowita! Cieszę się, że doceniasz każdy szczegół :) Bardzo mi miło! Dziękuję :)

      Usuń
  2. bardzo mi sie podobaja te swetrowe stylizacje, ale jak juz przymrozi, to bez kurtki nie wyjde ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, na chłodniejsze dni przyda się jeszcze płaszczyk ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, uwielbiam swetry w takich kolorach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia na tym tle wyszły cudownie. Osobiście bardzo lubię szare ubrania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień liści stworzyła fajny kontrast dla szarości ;)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, podoba mi się tło do nich, super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestawienie :) i piękny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  7. W ostatnim czasie bardzo się polubiłam z szarością i jej odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twój dzisiejszy look! Wyglądasz pięknie! :)
    A tło w postaci jesiennych liści daje niesamowity klimat zdjęć :)
    Pozdrawiam
    http://www.monabyfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienna sceneria idealnie sprawdza się jako tło do zdjęć ;)

      Usuń
  9. Zawsze jak ubieram szary to podobam się sobie, a potem patrzę w dół i na swoje rękawy przez caly dzień i mi smutno xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia ;))) Rozbawiłaś mnie ;) Może jakaś kolorowa bransoletka będzie dobrym rozwiązaniem :)

      Usuń
  10. Świetna stylizacja ! spodnie skradły moje serce :D! podoba mi się, że wszystko ze sobą współgra ale nie robi też wrażenia takiego ciężaru ! :) miłego dnia a właściwe wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię szarości jesienią;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam szarości. Tobie bardzo pasują :-) piękny klasyczny zestaw w cudnej jesiennej scenerii :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpadłaś w odwiedziny :) Bardzo miło ;)

      Usuń
  13. You look so great and elegant!

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten zestaw, ostatnio stałam sie fanką takich spodni :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najwygodniejszy model spodni w mojej szafie :) Mam jeszcze takie w czarnej wersji i bardzo je lubię :)

      Usuń
  15. O tak, szarość jest dobra na każdą okazję i o każdej porze roku :) ten kolor dominuje w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię szary kolor jednak on chyba nie lubi mnie :( mam wrażenie że w takowym eyglądam staro i jeszcze grubiej niż na codzień w czarnosciach

    OdpowiedzUsuń