środa, 27 września 2017

jesienny sweter.

Cześć jesień! Mam nadzieję, że ten czas nastraja Was równie pozytywnie jak mnie. Co prawda początek września był deszczowy i mało przyjemny, ale całe szczęście za oknem piękna, złota jesień. Kiedy myślę o tym czasie, od razu na myśl przychodzą mi ciepłe swetry. W mojej szafie gości już spora kolekcja, ale brakowało mi klasycznego, czarnego kardigana. Mój wybór padł na sweterek firmy Cellbes. Bardzo lubię taką długość, gdyż pozwala czuć się swobodnie. Model ten ma bardzo ciekawą, prążkowaną strukturę. Do tego jest klasyczny i uniwersalny. Wykonany w 100% z bawełny, dzięki czemu jest bardzo przyjemny w dotyku. Będzie idealnie pasował zarówno do spodni jak i sukienek. Tym razem połączyłam go z klasycznymi dodatkami. Smaczkiem jest koszulka w czerwono - białe paski, która delikatnie rozwesela całą stylizację.








zdjęcia - Michał Szymański

sweter - Cellbes / spodnie - Bershka / t-shirt - H&M / buty - CCC / torebka - Parfois

26 komentarzy:

  1. Wymarzony ciuch na jesienne chłody

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu cieplej mi się zrobiło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie takiego swetra poszukuję. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna na pewno będziesz zadowolona ;) Jest też w innych kolorach ;) Zajrzyj koniecznie na stronę :)

      Usuń
  4. I właśnie za to kocham jesień, że można tworzyć przeróżne stylizacje z takimi swetrami ;))
    Super wyglądasz, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jesień daje dużo możliwości ;) Bardzo się cieszę, że już przyszła do nas ;)

      Usuń
  5. Sweter jest prześliczny, a butach się zakochałam ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kabaretkowy akcent jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Płaszcze też bardzo lubię, szukam czegoś nowego... hmmm... może czerwień? :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie sweterki. Piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem właśnie na etapie poszukiwania jakiegoś kardiganu :) Slicznie wyglądasz kochana! :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest boski, bardzo podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dzięki takim swetrom uwielbiam jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten sweterek - jest bardzo uniwersalny i na pewno wygodny. A to są właśnie cechy, których szukam w ubraniach. :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super look, bardzo ładne buty!
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń