poniedziałek, 9 października 2017

sukienka w kwiaty i czarna ramoneska.



Zwiewnych sukienek w mojej szafie nigdy dość. Uwielbiam je w połączeniu z grubym swetrem bądź ramoneską. Kombinacji jest wiele. Sukienka, którą dziś prezentuję jest z kopertowym wykończeniem. Z boku wiążę się ją na kokardkę. Kwiatowy wzór i długość dodają jej jeszcze większego uroku. Kurtka jest moim najświeższym zakupem, aczkolwiek już zdążyłam się z nią polubić i żałuję, że tak późno zdecydowałam się na taki zakup. Tym razem postanowiłam delikatnie zaszaleć i zamiast klasycznego beretu, który namiętnie nosiłam w ubiegłym sezonie zdecydowałam się na czapkę z delikatnymi dżetami. Pięknie migoczą w słońcu. Z beretów na pewno nie zrezygnuję, bo bardzo je lubię i teraz mam chrapkę na model z wyszywanymi perełkami. 










sukienka - Cellbes / kurtka - Stradivarius / buty - Bershka /czapka - Zara / torebka - Parfois

34 komentarze:

  1. Oj tak, zwiewna sukienka i ciężka ramoneska, to lubię ! Super !!!
    Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ;) W sumie to mogłabym chodzić tak ubrana cały czas, bardzo ostatnio polubiłam się z takim stylem :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie stylizacje! Ta jest idealnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatowe wzory ostatnio są u mnie numerem jeden ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylyzacja, naprawde super

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja wszystko świetnie ze sobą się komponuje ! bardzo podoba mi się sukienka i jej długość! nie wiem czy na mnie wygądała by korzystnie bo jestem dosyć niska i nie wiem czy ta długość byłaby odpowiednia... A Ty ile masz wzrostu ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna myślę, że z wysokim obcasem wyglądałaby równie fajnie :) Także spróbuj ;) Ja mam 168 cm wzrostu :)

      Usuń
  6. uwielbiam takie połączenia, piękna sukienka!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie taki styl, chyba znow skusze sie na ramoneske :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie ;) Jeszcze chętnie ugościłabym w swojej szafie ramoneskę w wydaniu zamszowym :)

      Usuń
  8. Pięknie wyglądasz :) Bardzo lubię połączenie sukienki i ramoneski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, też zawsze mi się podobały takie looki ;)

      Usuń
  9. Świetna stylizacja, sama bym się tak ubrała. Czapka jest cudowna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look, sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo modne zestawienie :) Śliczny print ma ta sukienka <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ramoneska i czapka :) całość świetnie się prezentuje i w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka piękna. Idealna na jesienny pochmurny dzień. Ożywienie szarej rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tym bardziej że październik póki co taki ponury...

      Usuń
  14. nie lubię sukienek tego typu, ale Ty ślicznie w niej wyglądasz
    ps śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, sukienka ma bardzo fajny krój i wzór ;) Może czasem warto spróbować czegoś nowego? :)

      Usuń
    2. mnie denerwuje to że sie rozwlekają na cyckach, a te zaraz na wierzch wyłażą i jak wiatr zawieje to sie rozłazi :P

      Usuń
    3. To jak tak, to jakiś koronkowy top pod spód i po problemie ;)

      Usuń
    4. no niby tak :D może kiedyś :D

      Usuń
  15. Piękne zestawienie sukienki z ramoneską, ponadczasowy look :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta stylizacja w zupełności przypadła mi do gustu. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pasuje do Ciebie ta stylizacja:) Świetnie wszystko ze sobą zestawiłaś:) Pozdrawiam
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń