wtorek, 24 października 2017

jesienna klasyka.

Ostatnio w mojej garderobie dominuje czerń. Zawsze bardziej ciągnęło mnie do czerni, aniżeli brązu jako bazy do moich stylizacji. Mam bardzo dużo ubrań w tej barwie począwszy od butów a skończywszy na płaszczach. Jest to dla mnie bezpieczny kolor, który nie nudzi mi się i dobrze się w nim czuję. Mimo, iż wiele razy stałam już przed wyborem koloru np. butów - czerń czy brąz, a może szary... Zawsze wygrywała klasyka. Nowością na jesienny czas jest budrysówka. Krój ten kojarzy mi się z angielskim klimatem, który bardzo lubię. Płaszcz jest rewelacyjny ze względu na to, że idealnie wkomponuje się zarówno w eleganckie stylizacje - czarna spódnica i koszula, jak i te mniej oficjalne np. z grubym swetrem i jeansami. Jest uniwersalny. Bardzo się cieszę, że znalazł się w mojej szafie, jestem przekonana, że będę go regularnie nosiła tej jesieni. Moją miłość do kropek i groszków znacie nie od dziś, więc kolejna koszula w ten deseń dołączyła do grona ulubieńców. Bardzo podoba mi się jej luźny krój i dekolt.











 płaszcz budrysówka - bonprix / koszula - bonprix / spódnica h&m / botki - nessi

30 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta
    Stylizacja, lubię takie połączenia. Też lubię czerń, jednał zwykle przełamuję ja białymi bluzkami, bo kolor czarny przy twarzy sprawia, że moja cera wyglada niezbyt dobrze. W Twojej stylizacji bardzo mi się jednak podoba. Też ostatnio szaleję na punkcie Groszków. Zainspirowałaś mnie także tym beretem. Całość wyglada super i jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona cieszę się, że zainspirowałam Cię ;) Pozdrowionka :)

      Usuń
  2. Podoba mi się ta stylizacja, oprócz płaszcza... Wiem, że czarny to klasyka, ale w Polsce wszyscy chodzą o tej porze roku tak ubrani i wolę wybić się z tłumu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... czerń jest dobrym tłem do wielu kombinacji z kolorem ;) Także ja nie mam nic przeciwko takiemu odcieniowi w jesienny czas, rozweselam go innymi wzorami jak np. groszki bądź kolorowe kwiaty :) Klasyka nigdy mi się nie znudzi :)

      Usuń
  3. Fajny klasyczny zestawik. Idealny na jesienny spacer po kolorowym parku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna z Ciebie kobieta i masz niesamowitą figurę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest super! Cudna jesienna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna koszula, jak ja uwielbiam groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta koszula! muszę się znowu zainteresować Bon Prixem :) Jak zawsze stylowo wyglądasz, bardzo Ci beret pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika koniecznie! ;) Będziesz bardzo pozytywnie zaskoczona jakie cuda mają w swoich kolekcjach :)

      Usuń
  8. Ładnie, ślicznie. Ja jestem zakochana w beretach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerń jest bezpieczna i seksi :) również lubię się ubierać w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jesien i mozliwosc laczenia ze soba roznych faktur ubran. Moja ulubiona pora!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienny czas jest wspaniały, jak dla mnie mógłby trwać przez większą część roku, byle był bardziej słoneczny ;)

      Usuń
  11. Klasyka zawsze górą, pięknie Ci w berecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look! Beret nie każdemu pasuje, ale Tobie zdecydowanie tak :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawienie ;) Szczególnie spodobał mi się płaszcz, czyżby ZARA ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu dużo pisać - w prostocie siła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super look i piękna jesienna aura.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny płaszcz! Podobny widziałam na:sosimply. Można śmiało stwierdzić, że w prostocie siła!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się zestawienie takiego ootd z beretem :) Lubię berety i szkoda mi, że sa teraz spychane tak na margines modowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze załapałaś się na zdjęcia z jesiennymi liśćmi <3 ja chyba się spóźniłam :(

    mój blog, miło mi będzie jeśli zajrzysz :) http://aniesbrand.pl/

    OdpowiedzUsuń