sobota, 11 listopada 2017

paryski klimat. sukienka w groszki i różowy beret.

paryż-groszki-jesien-moda-beret
Zdecydowanie ostatnio ciągnie mnie do paryskiego klimatu. Kojarzy mi się on z czernią, groszkami i beretami. Bardzo lubię to połączenie w jesienny czas. Tym razem zamiast klasycznego czarnego beretu, postanowiłam wybrać coś bardziej wyrazistego i zdecydowałam się na malinowy odcień. Myślę, że dodaje smaku i lekkości całemu lookowi. Nowością w mojej szafie jest sukienka w groszki z odciętą falbanką. Klasyczny model, zdecydowanie w moim guście. Jesienna moda jest jedną z moich ulubionych. Można kombinować na wiele sposób z podobną bazą ubrań. Wszystko zależy od naszej wyobraźni. Bardzo lubię moją garderobę w takim delikatnym i dziewczęcym wydaniu.

paryż-groszki-jesien-moda-beret

paryż-groszki-jesien-moda-beret

paryż-groszki-jesien-moda-beret

paryż-groszki-jesien-moda-beret

paryż-groszki-jesien-moda-beret

paryż-groszki-jesien-moda-beret

paryż-groszki-jesien-moda-beret

paryż-groszki-jesien-moda-beret

paryż-groszki-jesien-moda-beret


sukienka - mohito / kurtka - stradivarius / botki - nessi

32 komentarze:

  1. Super stylizacja! Sukienka w groszki rewelacja, a berecik dodaje efektu wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak właśnie wyglądasz - delikatnie i dziewczęco :-) pięknie Ci w beretach, a ten kolor jest cudny :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Berety to chyba moja jesienna słabość ;) Pozdrowionka

      Usuń
  3. Ja bym się nie odważyła na beret, ale Ty wyglądasz w nim świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu byś się nie odważyła? Myślę, że warto próbować nowych rzeczy ;) Czasami mogą nas bardzo pozytywnie zaskoczyć ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajna stylizacja. Masz piękne włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa stylizacja. Bardzo dziewczęco, a jednak z pazurem :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki efekt lubię najbardziej, dziewczęco i z wyrazem ;)

      Usuń
  6. Lubię groszki, świetna ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i stylizacja. Bardzo podoba mi się sukienka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja. Bereciki nie moje klimaty, ale jednak w tej stylizacji pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze podziwiałam innych, którzy potrafili nosić z gracją beret. Na mojej głowie wyglądał jakoś dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... a może warto spróbować z innym kolorem bądź ułożeniem?

      Usuń
  10. Sukienka skradła mi serce, uwielbiam groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja szafa ostatnio pęka w szwach od groszkowych deseni, ale nie mogę się im oprzeć :)

      Usuń
  11. Lubię groszki i takie dziewczęce stylizacje! Ten kolor beretu jest świetny!
    Mój ostatni wpis jest właśnie o tym jak nosić beret, zapraszam :-)
    http://www.thefashioncream.com/beret-jak-modnie-go-nosic/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny ten beret, do twarzy Ci w nim. :)
    Pozdrowienia,
    DaisyLine - mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Lekko, pięknie i bardzo kobieco. Ten malinowy beret to jak wisienka na torcie, a sukienka w groszki jest czarująca. Reszta pasuje tutaj świetnie. Paryski styl zdecydowanie Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz!!chyba nigdy nie przeboleje że tego typu kurteczka źle na mnie wygląda :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham berety! Mam ich kilkanaście i wciąż mi mało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. madziu,pieknie i bardzo,bardzo w trendach :) Masz doskomale oko do tworzenia stylizacji z dziewczeca nuta :)) Zachwycam sie :)Pozdrawiam Renata

    http://venswifestyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice dotted dress!

    https://dinamighty.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. So Lovely items looks great on you if you re interesting to cooperate with me message me in inbox on fb. im designer and stylist all hand made unique items maybe you saw already. Thank you so much, good luck :) https://www.facebook.com/dragana.peric.3344

    OdpowiedzUsuń