sobota, 27 maja 2017

majowe kwiaty.

To, że uwielbiam dziewczęce klimaty w modzie wiecie nie od dziś. Kojarzą mi się z beztroskim czasem, swobodą i delikatnością. Ostatnio w mojej szafie odkryłam dawno nienoszoną bluzkę w łączkę pełną kwiatów. Czyż nie jest urocza? Zwiewna, kobieca... Idealna na celebrowanie pierwszych słonecznych dni. Nowym akcentem w mojej garderobie jest duża torba w kolorze starego złota. Pięknie mieni się w promieniach słońca. Ostatnio, gdy wrzuciłam na Instagram migawkę tej torby dostałam od Was dużo zapytania odnośnie firmy. Cieszę się, że i Wam przypadła do gustu.










bluzka - h&m / spodnie - bershka / torebka - medicine / buty f&f 

38 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bluzka. :) Też często znajduję piękne rzeczy w szafie, w których nie chodziłam przez długi długi czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję :) Po długiej przerwie, ubrania nabierają nowej mocy... i można na nowo się nimi cieszyć :) Dobrego dnia :)

      Usuń
    2. Bardzo ładna,bluzka

      Usuń
  2. Piękna bluzeczka i bardzo ładne zdjęcia :) czasami warto przeszukać szafę, by znaleźć coś zapomnianego i ciekawego niż znowu lecieć na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... Czasami warto dobrze przejrzeć szafę, przed kolejnymi zakupami ;)

      Usuń
  3. Piękna bluzeczka, taka wiosenna i pozytywna :) www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzeczka :) Uwielbiam taki print na ciuszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka, bardzo podoba mi się ten motyw kwiatowy - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Bardzo lubię motyw kwiatów na ubraniach ;)

      Usuń
  6. Pamiętam jak tego typu buty były hitem jak byłam dzieciakiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny dowód na to, że moda lubi powracać :) Chętnie ugościłabym w swojej szafie taki model w brązowym odcieniu ;) Muszę przejrzeć propozycje sklepów, może uda mi się znaleźć ;)

      Usuń
  7. Faktycznie, bardzo świetna ta torebka się prezentuje. Zdjęcia same w sobie też są bardzo piękne!.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna pętla czasu. Od pewnego czasu obserwuje powrót starych motywów. Lekko odświeżonych. Gdzie nowe?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne klimaty - moim majowym atrybutem jest kwiecista spódnica! Mogłabym ją nosić dzień w dzień!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna, luźna stylizacja :) Takie kwiatowe motywy kiedyś nie należały do moich ulubionych - ale jakiś czas temu się z nimi "przeprosiłam" i coraz częściej sięgam po nie na sklepowych półkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że wreszcie się przekonałaś do kwiatowych motywów, bo uważam, że są bardzo wdzięczne ;)

      Usuń
  11. pięknie wyglądasz, super bluzeczka <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale sie nie dziwie,ze lubisz takie klimaty bo wygladasz w nich fantastycznie :)pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluzeczka to strzał w 10 !
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiatowy motyw tak pięknie dodaje Ci dziewczęcości!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, poprawia humor taka piękna łąka.
    Jeśli jesteście miłośniczkami biżuterii tak jak ja, to zapraszam na mój blog o biżuterii http://blog.kingy.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. całość stylizacji bardzo mi się podoba, super torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwowałam Cię Madziu podczas ostatniego wyzwania Kameralnej 10 ubrań w 10 dni. Urzekł mnie Twój styl. Nie wiedziałam, że prowadzisz tak fajnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia nawet nie masz pojęcia jak mnie to cieszy :) Bardzo mi miło :) Buziaki

      Usuń
  19. Piękna jest ta bluzeczka, jest baaardzo energetyczna :-). Zachwycam się też Twoją torbą, rewelacyjna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie!
    ale moda zatacza koło, pamiętam, jak moja babcia nosiła takie buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja bardzo ładna, ale aranżacja jej w tych miejscach - genialna! Całość komponuje się ze sobą przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Motyw kwiatów w tym sezonie jest praktycznie wszędzie :D Oczywiście jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka mega ożywia prostą stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzeczka jest cudowna, taka dziewczęca. Pięknie w niej wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    http://www.filozofgosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń