niedziela, 14 maja 2017

weekendowy mix.


Weekendowy styl jest zdecydowanie luźniejszy od codziennych stylizacji, które wybieramy do pracy. Musimy jednak pamiętać o tym, że aby wyglądać zawsze schludnie i z klasą, nie należy postawić na powyciągane dresy i stare koszulki, bo to nie o ten luz chodzi...
Mój dzisiejszy look to mały mix. Spodnie w kancik, które swym fasonem i krojem nie przypominają części od garnituru, tylko wzorowane są na eleganckie spodnie, ale jednak z przymrużeniem oka. Espadryle, które w promieniach słońca porażają swoim błyskiem. Czekały na swój debiut już od zimy, także cieszę się, że wreszcie mogłam je założyć. Jeansowa kurtka, która zawsze jest idealnym rozwiązaniem do wygodnego i nieformalnego stroju. Szyku dodaje gustowna apaszka, którą ostatnio sprezentowała mi moje mama. Takich smaczków nigdy dość w szafie. Do tego mała torebka mieszcząca najważniejsze rzeczy i można ruszać na powitanie wiosny w mieście.









spodnie - bershka / t-shirt - reserved / kurtz - mango / torebka - zaful / espadryle - tk maxx

41 komentarzy:

  1. Bardzo fajny look :-) najbardziej spodobały mi się buty i spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Spodnie są super wygodne i przyznam szczerze, że chyba kupię kolejną wersję kolorystyczną, bo tak dobrze mi się w nich chodzi :)

      Usuń
  2. Swietna stylizacja bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty masz rewelacyjny styl! Ponadczasowy, uniwersalny, kobiecy i elegancki, nawet wtedy, gdy tak jak dzisiaj, zakładasz sznurowane espadryle. Napatrzeć się nie mogę :-)

    PS. Te okulary to z jakiejś aktualnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, ależ mi miło ;) Pięknie dziękuję za tak miłe słowa ;) Okulary są z przed kilku lat... ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubię taki styl! I och, gdzie ta wiosna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia wreszcie przyszła ;) Jest pięknie i słonecznie ;)

      Usuń
  5. Mega stylówka! Idealnie pasuje na dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) Wiosenne spacery będą dzięki niej jeszcze bardziej przyjemne ;) Pozdrowionka :)

      Usuń
  6. Fajny look. Nie jestem fanką spodni w kant, ale w tym zestawieniu zaskakująco dobrze wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, niewymuszona stylizacja! Butki są urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw!
    Jest luz, jest młodzieżowy sznyt, jest bardzo fajne zestawienie stylów - i to wszystko bardzo do Ciebie pasuje!

    Do tego fajne zdjęcia, więc w ogóle pełnia szczęścia :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ho ho, ileż dobrych słów ;) Pięknie dziękuję :*

      Usuń
  9. Świetny zestaw :) Zawsze podoba mi się wszystko co ubierasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy zestaw, buty mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, była jeszcze wersja w czerni, ale te jednak bardziej przypadły mi do gustu :)

      Usuń
  11. Świetny outfit, wszystko świetnie współgra ze sobą. Bombowo

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, klasyczna, codzienna stylizacja. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw :) Sama z przyjemnością bym go włożyła. Jednak teraz u mnie w Wietnamie już pora tylko na sam krótki rękawek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie akurat odwrotnie - na co dzień na luzie, a w weekend lubię trochę zaszaleć (ale to pewnie dlatego, że obecnie jestem na urlopie wychowawczym i większość czasu spędzam z dzieckiem ;) )

    Bardoz fajny zestaw - właśnie szukałam takiej małej czarnej torebki przez ramię i chyba znalazłam ją dzięki Twojemu wpisowi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie weekendowe zestawy, kurteczka jeasnowa i apaszka, dla mnie super !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeansowe kurtki to moja miłość! Wciąż mam w szafie kurtkę, którą ukradłam bratu przyjaciółki. Wiał wówczas..jakieś 7 lat. Na niego była za duża, na mnie jest idealna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeansowe kurtki wielbię od lat ;) Zawsze idealnie współgrają z moją garderobą w okresie wiosennym :)

      Usuń
  17. Proste, klasyczne stylizacje są najlepsze :-) bardzo fajnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzieś widziałam to zdjęcie już wiem na Hot Moda Facebooku:) Heh

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  19. Madziu,ta stylizacja przenioslas mnie na paryska ulice :)Jest casualowy schic,ktory tak bardzo cenie :))Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ mi się te spodnie podobają! Jestem fanką luźnej elegancji, a ten outfit jest jej świetnym przykładem :3

    OdpowiedzUsuń
  21. zawsze się zastanawiam czy wam w te kostki nie zimno :D

    OdpowiedzUsuń