niedziela, 4 czerwca 2017

spódnica w zebry Medicine.

Letni czas idealnie sprzyja noszeniu spódnic i sukienek. W mojej szafie gości ich całkiem spora kolekcja, gdyż od lat jestem ich wierną fanką. Kwintesencja kobiecości. Spódnica, która gra dziś pierwsze skrzypce... nie ukrywajmy tego ;) została znaleziona przeze mnie podczas buszowania w sieci. Poszukując nowych smaczków na nadchodzący sezon przykuła mój wzrok w jedną chwilę, swoimi uroczymi zebrami i delikatnymi grochami. Love it! Lubię zarówno stonowane kreacje, jak i coś bardziej szalonego i z przymróżeniem oka. Spódnica jest bardzo energetyczna i wywołująca uśmiech. Wreszcie doczekała się swojego debiutu, gdyż piękna pogoda za oknem nas rozpieszcza i jest doskonały moment, aby wszelkie ulubione spódnice zabrać na spacer. Idealnym duetm na długie przechadzki są moje nowe klapki, które są najwygodniejszymi butami w mojej garderobie. Wiem, że spędzimy ze sobą całe lato.










t- shirt - zara / spódnica - medicine / klapki - venezia / okulary - paris optique

36 komentarzy:

  1. Urocza spódnica, faktycznie wywołuje uśmiech na twarzy :-). Właśnie uświadomiłam sobie, że w sumie nie mam żadnej spódnicy/sukienki z motywem zwierzęcym :-). Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia, ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że jest radosna? ;) Dziękuję Kochana! Ściskam :*

      Usuń
  2. Świetny letni zestaw, i cudnie Ci w upiętych włosach.
    Uroczo!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest bardzo urocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię panterek itd, ale taką spódnicę nosiłabym. Bardzo fajna, z dystansem, dziewczęca. A skąd koszyk? poszukuję czegoś fajnego do noszenia na lato...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterki to delikatny temat, trzeba uważać aby nie przekroczyć granicy tandety i kiczu ;) Jednak zebry na tej spódnicy to zupełnie inny klimat ;) Koszyk dostałam w prezencie kilka lat temu ;)

      Usuń
  5. Nie moja długość, jestem fanką mini póki jeszcze wypada mi je nosić, ale wzór i kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :) Aaaa motyw na spódnicy bombowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zebry wspaniałe :) Jak ja uwielbiam takie motywy. Madzia pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna! Uwielbiam takie niebanalne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy motyw! Nie wiem czy odważyłabym się założyć taką spódnicę, ale wygląda zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za urocze zebry! Oprócz wzoru spódnica ma również świetny krój, bardzo pasuje do twojej sylwetki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Bardzo lubię takie długości i kroje ;)

      Usuń
  12. Absolutnie fantastyczna stylizacja🎈

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze uśmiecham się, kiedy mijam osoby w tak kolorowych ubraniach jak Twoja spódnica. Wyglądasz w niej świetnie, jednak ja pozostanę przy swojej ukochanej czerni. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wywołują uśmiech na Twojej twarzy ;) Czerń też bardzo lubię, także witaj w klubie ;)

      Usuń
  14. Cudowna spódnica. Cała stylizacja piękna

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna jest ta spódnica, jestem nią zachwycona,
    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Przurocza jest ta spódniczka! Sama chętnie bym taką kupiła:) No i już jakiś czas zastanawiam się nad tymi klapkami:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika klapki noszą się świetnie, także polecam :)

      Usuń
  17. Jak słusznie zauważyłaś mamy te same upodobania co do spódnic o długości midi. Twoja jest piękna, świetnie wygląda z tymi klapkami, a takie klapeczki to i ja musze zakupić, będą idealne na lato. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty to chyba lubisz takie oryginalne wzory ;)

    Ilekroć przechodzę koło butiku Wólczanki i widzę na witrynie plakat z tą koszulą, którą i Ty masz, to sobie o Tobie przypominam tak swoją drogą ;P

    Zebry to będzie taki kolejny wzór, który będzie mi się już teraz z Tobą kojarzył ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam długość midi, a jeśli chodzi o zebry - oszalałam. Boska spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spódnica - cudo, cudo, cudo ! :D
    http://www.filozofgosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice look!! The black top is soooooo gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja, taka wakacyjna : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja! Jak dla mnie strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszędzie szukam takiej spódnicy! :-) Niestety nie ma jej już w medicine :-( Nie rzuciła Ci się gdzieś w oczy? Chętnie odkupię :-D

    OdpowiedzUsuń