wtorek, 15 listopada 2016

ulubieńcy października.


Green Hills - herbaty. Okres jesienno - zimowy wiąże się z kupowaniem przeze mnie ogromnej ilości herbat. 
Lubię odkrywać nowe smaki i sprawa mi to wiele radości. Tym razem postanowiłam wypróbować herbaty piramidki - miód manuka z żurawiną, maliną i imbirem oraz miód manuka z owocem dzikiej róży, figą i melonem. 
Herbaty idealnie współgrają z kawałkami imbiru i plasterkiem cytryny. Aromat, który się z nich wydobywa po zaparzeniu, idealnie komponuje się z jesiennym klimatem.


Avon - Serum na przesuszone końcówki. Po lecie moje włosy potrzebowały wzmocnienia i odżywienia. Szczególnie zniszczone były końcówki. Serum okazało się idealnym rozwiązaniem. Włosy dzięki niemu nabrały blasku i zdecydowanie zdrowiej się teraz prezentują. Stosuję je regularnie po każdym umyciu.


Catrice 040 Rose Your Voice - płynna pomadka do ust. Firmę tę odkryłam niedawno będąc na zakupach w drogerii HEBE. Przede wszystkim moją uwagę zwrócił kolor, który jest subtelny i idealnie nadaje się do codziennego makijażu. Pomadka jest dobrze napigmentowana przez co bardzo dobrze prezentuje się na ustach. Usta dzięki niej wyglądają świeżo i są delikatnie rozświetlone. 


Limboski - W trawie. Utwór muzyczny, który od kilku tygodni gości nieprzerwanie na mojej playliście. Piękny tekst, świetny głos i muzyka... Nie potrzeba nic więcej ;)

21 komentarzy:

  1. uwielbiam wszelkiego rodzaju herbaty ;) mam ich całą szafę ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria co dobrego ostatnio odkryłaś w krainie herbat? :)

      Usuń
  2. Piękny kolor błyszczyka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. takie herbatki to ideał o tej porze roku :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, takie herbaty to moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, bo naprawdę są bardzo smakowite :)

      Usuń
  5. zainteresowało mnie to serum do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już moje kolejne opakowanie i jestem bardzo zadowolona :) Wcześniej sporadycznie pielęgnowałam końcówki włosów takim produktami, ale od kiedy robię to systematycznie, to widzę ogromną poprawę :)

      Usuń
  6. Uwielbiam pić herbaty - szczególnie gdy jest już zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to jestem herbaciarą, uwielbiam herbaty:)
    Zainteresowało mnie to serum, moim włosom by się przydał taki specyfik.
    Powiesz ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować tych herbatek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serum z Avonu wydaje się fajne, chociaż nie przepadam ogólnie za kosmetykami z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pomadka niedroga i fajna. Zajrzałam do sklepu z Twojego powodu i dobrze.Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tę herbatę! <3 Są mega :D

    Zapraszam do siebie http://zaczytana-w-herbatkach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń