czwartek, 24 listopada 2016

moje pomysły na prezent gwiazdkowy.

prezenty,święta,gwiazdka,inspiracje,grudzień.

Święta zbliżają się wielkimi krokami. To czas kiedy spędzamy przyjemnie chwile z naszymi Bliskimi, a także obdarowujemy ich prezentami. Przygotowałam dla Was kilka propozycji.
Mam nadzieję, że coś Was zainspiruje. 

prezenty,święta,gwiazdka,inspiracje,grudzień.
Propozycje dla Niej:

1. Kosmetyki kolorowe - cienie. Paleta w odcieniach brązu, będzie pasowała do wielu typów urody. 
Mała, kompaktowa idealna do torebki. 

2. Zegarek - to prezent, który nigdy nie wyjdzie z mody. Klasyczny model i skórzany pasek, idealnie będą komponować się zarówno z codziennymi jak i wieczorowymi stylizacjami. 

3. Świeca - wprowadza przyjemną atmosferę w każdym pomieszczeniu. Gdy w powietrzu unosi się przyjemny zapach i słychać delikatne skwierczenie knota, święta stają się jeszcze bardziej magicznymi.

4. Perfumy - na samą myśl robi mi się przyjemnie... Myślę, że jest to bardzo dobry pomysł na prezent dla kobiety. 
W końcu wszystkie lubimy otulać się wyjątkowymi nutami zapachowymi. 

5. Kieliszki - niezwykle dekoracyjne szkło, które jest niezbędne na wszelkie spotkania z przyjaciółmi czy też w gronie rodzinnym. Dodają smaku i wzniosłości. 

6. Torebka - kolor wina i aksamitny materiał, dodatkowo ze stylowym łańcuszkiem. Piękna!

7. Notes - wg. mnie jest to świetny prezent nie tylko dla zapracowanej biznesowman. 
Idealnie sprawdzi się zarówno na służbowych spotkaniach jak i zajęciach studenckich, a także na zakupach.

8. Etui na telefon - smakowity case. Aż chce się schrupać ;)

9. Zestaw pędzli - dobrej jakości pędzle, jeśli będą odpowiednio pielęgnowane posłużą na długie lata. 

10. Dzbanuszek - zmowy czas sprzyja delektowaniu się gorącą herbatą każdego dnia. 
Jest to wspaniały prezent dla wszystkich herbacianych smakoszy.

prezenty,święta,gwiazdka,inspiracje,grudzień.
Propozycje dla Niego:

1. Kosmetyczka - stylowa i skórzana. Posłuży na długie lata. 

2. Perfumy - mężczyźni często przez lata są wierni jednemu zapachowi, także jest to dobra okazja do podarowania czegoś nowego. 

3. Pędzel do golenia - moda na nie powróciła na nowo. Zestaw wraz z kremem do golenia będzie idealny dla każdego Pana. 

4. Parasol - elegancki parasol będzie idealnym kompanem dla każdego mężczyzny na deszczowe dni. 

5. Pasek - podstawowy element męskiej garderoby. Skórzany z klasyczną klamrą, będzie spełniał funkcje nie tylko praktyczną, ale również estetyczną. 

6. Shaker - każdy osobnik płci męskiej lubi czasami wcielić się w rolę barmana i przygotować smakowitego drinka. 
Myślę, że ten gadżet może przypaść im bardzo do gustu. 

7. Zestaw do czyszczenia obuwia - mężczyźni to gadżeciarze, dzięki temu zestawowi ich obuwie będzie wypielęgnowane i eleganckie.

8. Okulary - zerówki, dodadzą stylu i smaku.

9. Mucha - nieprzemijająca klasyka w męskiej garderobie. 

10. Czekoladki - zawsze są dobrym pomysłem na prezent, nie tylko dla łasuchów. 

prezenty,święta,gwiazdka,inspiracje,grudzień.

15 komentarzy:

  1. Mój mąż zawsze cieszy się jak dziecko z klocków LEGO :) Poza tym zawsze trafionym prezentem jest jakaś nowa gra, myszka do komputera, głośniki, słuchawki dla gracza no i oczywiście dobra książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadżety do komputera jak najbardziej ;) Książki też są dobrym pomysłem, aczkolwiek wg mnie jest to ostrożny temat, bo często są to nietrafione pozycje ;)

      Usuń
  2. Ja już mam wsztsko kupione - głównie galanteria skórzana i perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ;) Lubię też mieć wszystko przygotowane przed czasem ;)

      Usuń
  3. Ja co roku mam z tym problem i nie wiem co kupić bliskim :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tamtym tygodniu kupiłam bratowej kardigan, ogólnie cała lista rozpisana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat zastanawiałam się, co mogę kupić bliskim na święta ;)
    Myślałam nad perfumami, ale też chcę poszukać parę innych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pomysły. Mój syn ostatnio mi podpowiedział, że przydałaby mu się dobra maszynka do golenia. No i już wiadomo co kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja często mam problem, co kupić bliskim. Takie posty są bardzo przydatne dla takich ludzi jak ja :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog! Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie myślałam o prezentach. A Twoje propozycje są cudne;*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swojej siostrze kupuje blender z morphy richards. Kocha gotowac i wiem, ze taki sprzet jej sie przyda. Myslalam o zegarku, ale ma ich kilka wiec stawiam na cos bardziej praktycznego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mojej żonie kupiłem skórzaną torebkę - była zachwycona :) Więc gdyby ktoś szukał pomysłu na prezent niekoniecznie gwiazdkowy to polecam serdecznie

    OdpowiedzUsuń