poniedziałek, 30 listopada 2015

na szlaku kawiarni, motywacji i nowych smaków...

O tym, że uwielbiam porę jesienno - zimową wspominałam już wielokrotnie. Według mnie jest to wspaniały czas, który odpowiednio nastraja i napędza mnie do działania. To właśnie w tym okresie rodzi się w mojej głowie najwięcej planów i przemyśleń. 
Nie na każdego ta pora roku działa tak korzystnie jak na mnie, wiele osób zapada w zimowy sen, zupełnie tracąc siły i chęci do działania. Jak każdemu z nas mnie również zdarza się leniwy i ponury dzień, ale na takie momenty mam swoje sekretne sposoby... :)
Emotikon winkZdradzę Wam jeden z nich...
Gdy odczuwam nadchodzące szare dni wiem, że to czas na odkrywanie kolejnych smaków herbat i nowych kawiarni. Długie, zimowe wieczory sprzyjają celebracji miłych momentów w towarzystwie ciepłej herbaty... pysznego ciasta... kojącej muzyki, a także dobrej książki. Jestem osobą, która jest wrażliwa na piękno i bardzo doceniam miejsca stworzone ze smakiem. Lubię otaczać się rzeczami, które są dopracowane w najmniejszych szczegółach. 
Dziś zabieram Was na herbatę do Niebieskich Migdałów. Łęczycka kawiarnia, w której znalazłam swoją przystań, jest bardzo urokliwym i godnym odwiedzenia miejscem.

Buziaki,
Madzia










fot. Michał Szymański

8 komentarzy:

  1. Madziu, Twoje zdjęcia są bardzo klimatyczne, ale cały wpis również:-), z przyjemnością go czytałam. I też uwielbiam wieczory z herbatą i książką w dłoni (jeśli akurat nie szyję:-)). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, jak miło! bardzo dziękuję :) przyjemnych wieczorów! buziaki ;)

      Usuń
  2. Wszystko ma swój nastrój 😊

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. O tej porze roku czasem dopada mnie znaczy spadek sił i nastroju. Zdecydowanie wole wiosnę, lato, słoneczko ;) Wtedy mam więcej siły do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czuję, że masz bardzo romantyczną duszę, więc w pełni rozumiem o czym piszesz. Ja także lubię jesień wykorzystać kreatywnie ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mi się zdarzają leniwe dni ;)

    OdpowiedzUsuń