poniedziałek, 28 marca 2016

witaj wiosno.

Dzisiejszy strój, który Wam prezentuje od dłuższego czasu czekał w szafie na przybycie wiosny.
Wreszcie doczekałam się ciepłej i słonecznej pogody, gdzie można było wskoczyć w lżejsze ubrania i wyruszyć na spacer. Połączenie granatu i szarości jest ostatnio moim ulubionym zestawem. Przez długi czas granat był zapomniany w mojej szafie, ale na nowo odkryłam ten kolor. Bardzo dobrze czuję się w tym odcieniu więc mam nadzieję, że szybko mi się nie znudzi.
Parka będzie moją bazą do wielu innych stylizacji, jej odcień jest neutralny i będzie dobrze komponował się w wiosennej aurze. Buty kupiłam zimową porą w Tk Maxx i już nie mogłam się doczekać, kiedy wreszcie się w nich zaprezentuje. Bardzo je polubiłam ze względu na to, że równie dobrze wyglądają ze spódnicą jak i spodniami.
Mam nadzieję, że będzie nam się wygodnie spacerowało :)














koszula - top secret / spódnica - top secret / parka - pull&bear / buty - tk maxx

21 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają takie spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz <3

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu, Twój zestaw wygląda idealnie! Świetnie dobrane proporcje i kolory. Parka fajnie przełamuje całość. I te buty! Wreszcie doczekały się wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, bardzo fajny,dziewczęcy strój. Rewelacyjna koszula, zakochana jestem w motywie kwiatowym, choć kiedyś za nim nie przepadałam. A co do granatu, to mój kolor numer jeden od dłuuugiego czasu:-), pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zwróciłaś uwagę na koszulę, bo ja również jestem nią zachwycona. Wcześniej średnio zwracałam uwagę na ubrania z takim motywem, ale ta spodobała mi się bardzo ;) Buziaki

      Usuń
  6. Piękne fotografie, Michał jest genialny!
    Może pokażesz nam go?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna koszula, również czekam na wiosnę ;-)
    http://fstylu.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look i ta spódnica - super!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis !
    genialny zestaw :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz 😊 Moją uwagę przykuła Twoja koszula 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Granat to jeden z moich ulubionych kolorów, za to szara, jest połowa mojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń