wtorek, 1 marca 2016

bye bye luty.


Zielony koktajl, pychotka! Kotek chyba mniej lubi...


W poszukiwaniu nowej parki na wiosnę.


Takie piękne wnętrza restauracji :)


Ootd work.


Małe przyjemności :)


Trochę słońca...


Muzyczne wieczory...


Było pysznie!


Nowości - balsam pachnie cudnie! 


Loki...


Kwiaty są zawsze miłą niespodzianką :)


Malibu.


Ostatnio miałam okazję spotkać się z Mary Grace - bardzo miła i serdeczna osoba. Na swoim blogu napisała kilka słów Naszym spotkaniu - zajrzyjcie :) 



Herbatka. Pięknie podana, prawda?

15 komentarzy:

  1. Mi luty okropnie szybko minął :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... to chyba dobrze? bo bliżej już nam do cieplejszych dni ;)))

      Usuń
  2. Jaki jest skład zielonego koktajlu?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ten koktajl apetycznie wygląda :)

    Zapraszam do mnie na ROZDANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczne włosy <3 Zapraszam do siebie :* www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. ja też, dlatego postanowiłam wprowadzić je również u siebie ;)

      Usuń
  6. Ja też wyczekuję wiosny i liczę na święta będzie ciepło i słonecznie bo jak na razie to u mnie leży śnieg:(
    Uwielbiam produkty Organiqe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ciągle śnieg albo deszcz :( Organiqe wielbię od lat i lubię do nich wracać :)

      Usuń
  7. Jak dobrze, że luty już za nami! To oznacza, że wiosna tuż za rogiem! Miłego weekendu :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz włosy!!! Śliczne zdjęcia, herbatka cudnie podana i oby do wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń