piątek, 4 maja 2018

wzorzyste tenisówki na letni czas.

zegarek cluse bluzka zara
Dzisiejszy look jest idealnym zestawieniem na weekdnowe spacery po mieście. Jeansy, biała bluzka z kwiatowym motywem i wygodne tenisówki. Skusiłam się na zakup butów w tym styl, gdyż bardzo spodobał mi się wzór i dodatkowa aplikacja z kryształków i koralików. Prezentują się oryginalnie i stylowo. Dodatkowo buty okazały się być bardzo wygodne. Mam zamiar nosić je również do jeansowej spódnicy i sukienki. Bardzo podobają mi się w takich kombinacjach.
Nowością jest również mój zegarek Cluse, który otrzymałam w prezencie urodzinowym od ukochanego. Bransoleta z różowego złota i czarna tarcza nadają mu smaku i niebywałego charakteru. Jestem z niego bardzo zadowolona, gdyż pasuje zarówno do codziennych jak i wieczorowych stylizacji.
W tym sezonie postanowiłam, że będę eksperymentowała z nowymi wzorami i fasonami, aby urozmaicić moją garderobę i spróbować nowych rozwiązań. Będąc na zakupach staram się spoglądać na rzeczy, które wcześniej uważałam, że nie pasują do mojego stylu. Potrzebuję powiewu nowości i mam nadzieję, że uda mi się przemycić parę nowych smaczków do mojego stylu.

jeansy zara tenisówki stradivarius biała bluzka








bluzka - zara / jeansy - zara / buty - stradivarius / zegarek - cluse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz