poniedziałek, 28 maja 2018

letnia sukienka w kwiaty Reserved.

Sukienki to chyba ulubiona część w mojej garderobie. Mam ich w swojej szafie sporą kolekcję i zawsze znajdę miejsce na nowe perełki... ;) Kwiatowe printy w tym sezonie są zdecydowanie na topie i bardzo mnie to cieszy. Uważam, że dodają uroku każdej kobiecie i cieszę się, że widzę na ulicach coraz więcej pań, które tak pięknie prezentują się w tym deseniu. Swoją drogą... nie wiem jak Wy, ale kiedy ja zauroczę się w jakimś princie... to później przez długi czas będąc na zakupach, widzę tylko i wyłączenie ten wzór... Także jest duże prawdopodobieństwo, że motyw kwiatowy będzie gościł przez kilka następnych wpisów... ;)
Sukienka, którą dziś Wam prezentuje jest zwiewna i idealnie nadaje się na codziennie wyjścia. W połączeniu z koszem i złotymi klapkami tworzy dla mnie bardzo wygodny zestaw. Nowością są też okulary. Chciałam na ten sezon coś lekkiego wizualnie, bo dosyć już mam ciemnych, ciężkich oprawek. Okulary przekonały mnie do siebie dzięki delikatnym, niebieskim wykończeniem oprawek. Myślę, że będą się idealnie sprawowały w tym sezonie.









sukienka - reserved / klapki - new look / okulary - paris optique

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz