poniedziałek, 23 kwietnia 2018

sukienka w kwiaty i srebrne dodatki.

Wiosenne dni idealnie jest rozpocząć od noszenia kwiecistej sukienki. Ostatnio pisałam Wam o trendach (klik) w tym klimacie, także nie mogło zabraknąć w mojej garderobie takiej pozycji. Skusiłam się na długość midi w czerwieni. Sukienka jest na tyle uniwersalna, że sprawdza się na uroczyste przyjęcia i bardzo mi się podoba w zestawieniu ze srebrnymi dodatkami, takim jak torebka czy też buty. Jednakże mam w planach nosić ją również z espadrylami bądź trampkami i jeansową kurtką. Oczyma wyobraźni widzę ją w wielu letnich kombinacjach ;) Bardzo lubię tę długość, gdyż pozwala czuć się swobodnie i nie muszę czuć się krępująco w wielu sytuacjach... np. przy energicznych zabawach z dzieciakami ;)
Myślę, że to dopiero początek moich wiosennych, kwiecistych nowości w szafie... Już mam chrapkę na kolejną sukienkę... tym razem w zieleni.








fot. Michał Szymański

sukienka, buty - h&m / torebka - parfois

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz